וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות מילולי בין דרסיליה למשומר באימון מכבי חיפה

2.9.2010 / 12:24

אחרי העימות עם קטן, אלישע לוי הוציא את המגן מהאימון לאחר שפלט מספר מילים לעבר עוזרו. הערכה: דוידוביץ' לא יחזור לשער לפני נובמבר

עימות מילולי באימון מכבי חיפה היום (חמישי), בין עוזר המאמן גאורגי דרסיליה לבין המגן אייל משומר, הביא להחרקתו של האחרון מהאימון. הדבר התרחש במהלך משחקון פנימי, כשהמגן לא דייק במסירה לעבר דרסיליה שהשתתף באימון, ופלט מספר מילים לעברו. בעקבות הדברים, בפעם השנייה בתקופה האחרונה, אלישע לוי החליט להוציא שחקן מהאימון ושלח את השחקן לריצה מסביב למגרש. מאוחר יותר החליט לוי להחזיר את השחקן לאימון, ומשומר התאמן כרגיל. ייתכן שהשחקן יזומן לשיחה בהמשך עם המאמן שירצה לשמוע מדוע נוצר העימות. כזכור, האחרון שסולק מהאימון הוא יניב קטן, שבשלב מאוחר יותר הגיע לשיחה עם הנשיא יעקב שחר ויישר את ההדורים עם מאמנו.

השוער ניר דוידוביץ' ממשיך לעבור טיפולים שיעזרו לו לזרז את חזרתו למגרשים, אבל במכבי חיפה סבורים שהשוער לא יחזור לשער לפני חודש נובמבר. הסיבה: מהרגע שהשוער יתחיל להתאמן עם הקבוצה הוא יזדקק לחודש נוסף על מנת שיוכל לחזור לכושר משחק. לא מן הנמנע שדוידוביץ' ייעדר אף לתקופה ממושכת יותר.

מלבד דוידוביץ', מהאימון היום נעדרו מוחמד גדיר, עלי עוסמאן ויניב קטן הפצועים. עוסמאן לא מתאמן עם הקבוצה כבר שלושה ימים והיום הוא ערך טיפולים. ההערכה היא שקטן יחזור לאימונים בתוך כשלושה שבועות ואילו גדיר עשוי לחזור כבר בתחילת השבוע הבא.

כפי שפורסם אמש, המגן השמאלי טאלב טואטחה חתם בקבוצה לארבע שנים באמצעות סוכנו דדה חדד. מתברר כי החתימה הגיעה על רקע הגיעו לגיל 18, מה שיצר בעיה עבור מכבי חיפה שהייתה צריכה להחתימו על חוזה מקצועני. כחלק מהפקת הלקחים בפרשת אייל גולסה, הוחלט להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח. המגן פיטר מסיללה שמסיים העונה חוזה ידרוש לפחות 350 אלף דולר לעונה תמורת הארכת חוזהו, בטענה שחיפה תוכל להרוויח ממכירתו העתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully