וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש ייעדר חודשיים מהמגרשים

הדס גרינברג

1.9.2010 / 22:23

חלוץ ק"ש שבר את כף הרגל ב-0:2 במשחק הידידות על אחי נצרת: "חבל שזה קורה בתחילת העונה, אחזור כמה שיותר מהר"

עירוני קרית שמונה ניצלה את הפגרה כדי לערוך הערב (רביעי) משחק ידידות מול מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. קבוצתו של רן בן שמעון עלתה עם הרכבה השני וללא אלרואי כהן, שנמצא עם הנבחרת הצעירה, אך גם זה לא הפריע לה לנצח 0:2. בן אוזן ואורי שטרית הבקיעו את השערים בעשר הדקות האחרונות של המשחק, שהתנהל ברובו על מי מנוחות.

החדשות הרעות הגיעו לידי הקבוצה רק לאחר המשחק כאשר החלוץ ברק בדש, שנפצע במהלך המשחק, נשלח לבדיקה בה התברר כי הוא סובל משבר בכף רגלו. בדש ייאלץ להיעדר כחודשיים מהמגרשים. ההיעדרות של בדש עלולה ליצור בעיה לרן בן שמעון בחלק ההתקפי, שכן מלבד ויאם עמאשה, שלומי אביסדריס וזוראן בלדובלייב אין לקבוצה חלוצים נוספים. הפציעה הזו מצטרפת לזו של אלעד גבאי, ששבר את כף הרגל לפני שבועיים, וזו של תומר סויה, שסובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר מספר חודשים.

"אני מבואס מאוד", אמר בדש. "לא הרגשתי בהתחלה בכלל שמדובר בשבר, עד שנכנסתי למקלחת. לא יכולתי לדרוך על הרגל והבנתי שיש בעיה. חבל שזה קורה בתחילת העונה, אבל אחזור כמה שיותר מהר למגרשים".

שטרית, שכבש את השער השני, התייחס לפתיחת העונה המוצלחת של הקבוצה: "פתחנו טוב ויש לנו מצב רוח טוב בין השחקנים. עם קצת מזל ובלי השופטים, שמכרו אותנו, היינו באים להפועל פתח תקוה עם 6 נקודות". המגן התייחס כמובן לפנדל שנשרק נגד קרית שמונה מול אשדוד, והוסיף: "אם זו היתה קבוצה גדולה כמו מכבי חיפה או הפועל תל אביב לא היו שורקים נגדם את הפנדל הזה. נגדנו שרקו רק בגלל שאנחנו קרית שמונה".

עדכון ראשון: 18:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully