וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: פרננדז ממשיך בשלו

2.9.2010 / 11:58

המאמן שוב תרגל את בונדר, זהבי ורפאלוב לפני מלטה (ה’, 21:15, ערוץ 10). בניון, בן חיים ואוואט ערכו שיחת מוטיבציה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2012, כאשר אתמול (רביעי) קיימו הכחולים-לבנים מסיבת עיתונאים בה התייחס מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז, למטרות שעומדות לנגד עיניו. ביום חמישי תארח הנבחרת את מלטה (21:15, ערוץ 10) למשחק שיוציא את הקמפיין לדרך, בעוד ביום שלישי הבא תצא לגאורגיה. חודש מאוחר יותר יתחדש הקמפיין, כאשר ישראל תארח את קרואטיה, ולאחר מכן תצא ליוון.

פרננדז אמר היום במסיבת העיתונאים: "אני שמח ומאושר להיות פה. בואו נקווה שבסופו של דבר נצליח לעמוד במטרה ולעלות לאליפות אירופה. יש לי 23 שחקנים עם רוע חיובי שרוצים להתחיל כבר את הקמפיין ולנצח. בחודש מאי הגעתי לישראל והתחלתי לעבוד. אנחנו מנסים לעבוד בצורה הכי מקצועית שאפשר". פרננדז נשאל האם הוא סגור כבר על ההרכב למשחק: "אני יודע מה ההרכב, אבל אתם תדעו רק ביום המשחק".

פרננדז התייחס לשלטי החוצות עם הפרסומות למשחקי הנבחרת, בהם מתנוססת תמונתו: "אני לא הדמות המרכזית. מה שחשוב הוא שהשחקנים יוכיחו את עצמם על המגרש והם אלה שצריכים לעשות את העבודה. אני מקווה שהשחקנים יגיעו למשחק ברוח חיובית. אני רוצה שיגיעו הרבה אוהדים כי הם מאוד חשובים לנבחרת. אנחנו עומדים לשחק מול נבחרת חזקה וזה הולך להיות משחק לא קל".

על היריבה עצמה, המדורגת במקום ה-151 לפי הדירוג של פיפ"א, אמר פרננדז: "מלטה זו יריבה קשה. אין היום משחקים קלים. הפערים בכדורגל העולמי הצטמצמו. אנחנו צריכים לבוא ולהוכיח שישראל רוצה להגיע לטורניר גדול. אימנתי כבר קבוצות ואני יודע שהדבר הכי חשוב הוא שכל השחקנים יהיו ביחד. לא רק שחקנים אלא גם אוהדים. ראיתי את מלטה משחקת כמה פעמים. ראיתי אותה נגד גרמניה, שבקושי ניצחה אותה 0:3. היא נבחרת מאוד ממושמעת".

בנוסף, נשאל פרננדז על התרשמותו ממצבו של הכדורגל הישראלי ואמר: "אני רואה כאן בארץ שהדברים הולכים לכיוון הנכון. אנשים רוצים לעבוד קשה ולראיה הפועל תל אביב עלתה לליגת האלופות, עכשיו צריך לעלות לאליפות אירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פרננדז ממשיך בשלו

לאחר מסיבת העיתונאים המשיכה הנבחרת לאימון נוסף, כאשר מתברר כי השינויים המפתיעים שתרגל אמש פרננדז לא היו כדי לבלבל את המלטזים. גם אתמול בחר המאמן הצרפתי לתרגל בהרכב את דני בונדר כמגן ימני, בעוד תמיר כהן וטל בן חיים תורגלו כבלמים ודדי בן דיין כמגן שמאלי. בקישור האחורי תורגלו בירם כיאל ואלמוג כהן, ולפניהם ליאור רפאלוב וערן זהבי באגפים, ויוסי בניון כשחקן חופשי מתחת בן סהר בשיטת 4:5:1.

בתום אימון הנבחרת ביקש יוסי בניון לשוחח ביחידות עם השחקנים, כשאליו הצטרפו דודו אוואט וטל בן חיים. השלושה אמרו לשחקנים: "יש כאן נבחרת חזקה ומגובשת. חשוב שתשמרו אחד על השני. זו ההזדמנות שלנו לעשות קמפיין טוב. חייבים לנצח את המשחק כדי שתהיה לנו פתיחה טובה".

אורח הכבוד באימון היה אברהם גרנט, שישב וצפה במשחקון הפנימי עם מוטל'ה שפיגלר ואבי לוזון ביציע. פרננדז שפט במשחקון הפנימי והעביר לשחקנים הוראות באמצעות המתורגמן, בעוד דודו גורש, שלא שותף במשחקון, ערך אימון עם המאמן השוערים שורה אובארוב. איתי שכטר הפצוע ערך ריצה מסביב למגרש. בתוך כך, ההתאחדות קיבלה היום עדכון מאופ"א שעל פי מידע שהארגון קיבל ממוסדות פיפ"א, אביחי ידין מורחק והוא לא יכול לשחק נגד מלטה.

הרכב משוער נבחרת ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, טל בן חיים, תמיר כהן, דדי בן דיין, בירם כיאל, אלמוג כהן, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, יוסי בניון, בן סהר.

"תוצאה טובה? תיקו או ניצחון"

שעתיים אחר מסיבת העיתונאים של פרננדז ערכה גם נבחרת מלטה מסיבת עיתונאים, אליה התייצבו המאמן ג'ון בוטיג'ייג והכוכב, מייקל מיפסוד. "המשחק הזה יהיה קשה אבל אנחנו מתכוננים ואני מקווה שכולם יהנו", פתח בוטיג'ייג את דבריו. "מה תהיה תוצאה טובה עבורנו? תיקו או ניצחון. ראינו את ישראל בשני משחקים, זו קבוצה מאוד מסוכנת שהחליפה מאמן, יש להם שחקנים מסוכנים כמו בניון. לא הכל תלוי בנו - יש יריבה". מיפסוד, ששיחק בעבר בקובנטרי, הוסיף: "יהיה קשה, המאמן נותן הרגשה טובה, אנחנו מתאמנים קשה". אגב, מסיבת העיתונאים כולה ארכה פחות מחמש דקות.

הרכב משוער מלטה: אנדרו הוג, עמנואל מוסקט, אדוארד הררה, מסימו גרימה, קרלו מאמו, שון בג'דה, רודריק בריפה, ראיין פרנץ', ג'יימי פייס, מייקל מיפסוד, אנדרו כהן.

עדכון ראשון: 1/9 18:15
עדכון אחרון: 2/9 11:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully