וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה חתם לארבע שנים במכבי חיפה

1.9.2010 / 15:03

מגן הירוקים, שהגיע לגיל 18, חתם על חוזה מקצועני בכרמל. בלי קשר, בקבוצה מאוכזבים ממשחק ההגנה של הקבוצה נגד נתניה

טאלב טואטחה, מגנה השמאלי של מכבי חיפה, חתם בקבוצה לארבע שנים באמצעות סוכנו דדה חדד. השחקן הגיע לפגישה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק בליווי סוכנו ואביו. טואטחה לא היה חתום עד עכשיו על חוזה מקצועני בחיפה ולכן הוא נכנס למשא ומתן עם המועדון אחרי שחגג יום הולדת 18 לפני כחודשיים.

בחיפה זוכרים את מקרה אייל גולסה, ואם טואטחה לא היה חותם על חוזה מקצועני, ייתכן מצב שבו השחקן היה רואה עצמו חופשי מההסכם. בחיפה בונים על טואטחה, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים שצמחו במחלקת הנוער של המועדון, ולאחר שפיטר מסיללה יעזוב, הוא אמור להפוך למגן השמאלי הבכיר בקבוצה.

בלי קשר, בקבוצה קיימת אכזבה ממשחק ההגנה של הקבוצה במשחק האימון מול מכבי נתניה. "במחצית השנייה עם בנאדו וקאנוטו, נתניה עשתה מה שהיא רוצה ברחבה שלנו. כשמימון יצא החוצה לא היה תיאום בין הבלמים. אם לא אלמדון, היינו סופגים לפחות שלושה שערים", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר אמר: "צריך לזכור שמסיללה וקולמה לא שיחקו. הם עושים אחוז גבוה מהעבודה ההגנתית". בחיפה מתכוונים לבחון את משחק ההגנה בזכוכית מגדלת ולנסות להתחזק בחודש ינואר בשחקן ישראלי או זר, אם מסיללה יימכר.

כפי שפורסם ביום שני שעבר, במכבי חיפה עשויים להציע למגן מדרום אפריקה, פיטר מסיללה, חוזה ארוך טווח. השחקן, שידרוש לפחות 350 אלף דולר לעונה, הסביר למקורביו כי לחיפה יהיה כדאי להאריך את חוזהו במידה ולא תמכור אותו בינואר, משום שהיא תרוויח דמי העברה גבוהים. בקרוב צפויה פגישה גם עם המגן אייל משומר, לו צפויה חיפה להציע הארכת חוזה. את השחקן מייצג חנן שפגט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully