וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: בנימין ואוקוצ'ה ייעדרו נגד סכנין

הדס גרינברג

1.9.2010 / 14:50

הקבוצה תאלץ להסתדר ללא שני שחקניה הפצועים במשחק אימון ביום חמישי. גורש, שנמצא עם הנבחרת, יחסר לקבוצה

בהפועל עכו מנסים לנצל את הפגרה כדי לשמור על כושר משחק, כשמחר (חמישי, 16:45) צפויה הקבוצה לערוך משחק אימון מול בני סכנין באיצטדיונה של עכו. דודו גורש, שמתאמן עם הנבחרת ייעדר, ויחליפו אותו הם בר הופמן, שמושאל ממכבי חיפה, וטארק נאטור, שמתאמן עם הקבוצה ובעונה שעברה היה שוערה של מכבי נתניה.

מלבד גורש, גם הקשר בן בנימין, שנפצע במחזור האחרון לאחר שקיבל מרפק לפניו מחלוץ הפועל פתח תקוה, דודו ביטון, ייעדר. בנימין נתפר בפניו ונצטווה לנוח עשרה ימים כדי שפניו לא ייפגעו בטעות, מה שעלול לגרום לפתיחת התפרים. בינתיים בנימין עורך אימונים ללא כדור. פצוע נוסף הוא אובודו אוקוצ'ה, שכבר זמן רב סובל מפציעה בקרסולו ולא צפוי לשוב לשחק בחודש הקרוב.

שוערה השני של הפועל עכו, שלומי איטח, שעבר לפני כשבועיים צילום לפציעה בברכו, היה בטוח כי ישוב עוד כחודש למגרשים אחרי שחשב שמדובר בבעיה במיניסקוס, אך אתמול עבר איטח בדיקה נוספת אצל האורטופד של מכבי חיפה, בצלאל פסקין, שהעלתה כי השוער סובל מפציעה חמורה יותר - קרע ברצועה הצולבת בברך. הפציעה הזו צפויה להשבית את איטח בחצי השנה הקרובה. בעקבות הבשורות הקשות החדשות, תאלץ עכו לחשוב על שוער מחליף. עד כה תכננו בעכו להציב את הופמן בסגל, אך כעת חושבים בקבוצה על הבאת שוער מנוסה ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully