וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק וורד שוחרר מטמפה ביי

1.9.2010 / 14:24

אחרי טרום עונה מזוויע, קיבל הרץ האחורי כרטיס אדום מהמאמן רחים מוריס. אחרי וורן, גם בודן מהפטריוטס נפצע וסיים את העונה

עד סיום עונת 2008 הייתה מורכבת קבוצת הפוטבול של ניו יורק ג'איינטס מ"ארץ, רוח ואש": ברנדון ג'ייקובס היה הרץ המוביל, ואחריו דרק וורד ואחמד בראדשו. וורד רצה להתקדם ועזב לטמפה ביי, בה חשב שיקבל הזדמנות להיות רץ מוביל.

ההזדמנות הזו פגה, כשוורד שוחרר מהבאקנירס לאחר עונה אחת בלבד בשורותיהם. "אחרי אימון היום הודענו למר וורד כי הוא משוחרר", אמר המאמן רחים מוריס, "זה קורה בכל מקצוע, לפעמים מגיע הזמן להיפרד". וורד הגיע לטמפה ביי לאחר עונה של 1,025 יארד בג'איינטס ורשם בסך הכל 409 יארד. הוא היה חתום על חוזה של 17 מיליון דולר לארבע שנים, אבל לאחר שבטרום העונה נכשל בגדול, קיבל הודעה על צאתו לשלום מפלורידה.

ניו אינגלנד, שההגנה שלה סבלה קשות בשנים האחרונות, ספגה מכה נוספת כשאיבדה את לי בודן, שסובל מפציעה ברגלו וסיים את העונה. לפני מספר שבועות סיים גם טיי וורן את העונה עוד בטרם החלה, ולפטריוטס דלילות גדולה בקו האחורי.

מינסוטה שמה את התופס סידני רייס ברשימת הפצועים למשך ששת השבועות הראשונים של העונה, אז יוערך מצבו מחדש. לאחר המחזור השישי יהיו לווייקינגס שלושה שבועות נוספים להחליט האם רייס כשיר לשחק או שיצטרכו להשאירו בחוץ עד תום העונה.

אריזונה: סופית, דרק אנדרסון יפתח בקרדינלס. מאט ליינארט נפגש עם המאמן קן ויזנהאנט, ושמע ממנו כי הוא ישמש מחליף. "דיברנו על הכל, זו הייתה שיחה ברוח טובה", אמר ויזנהאנט, "אני חושב שהדרך שבה הדברים בוצעו הייתה טובה". ב-ESPN מדווחים כי מספר קבוצות פנו לקרדינלס והביעו עניין בליינארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully