וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז חתם בהפועל ת"א

הסאגה הסתיימה, וחלוצה של בית"ר ירושלים נכנע ללחצים של האדומים. החוזה הוא לשלוש שנים, ותמוז ירוויח כ-220 אלף דולר לעונה

עכשיו זה סופי. חלוצה של בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, חתם הערב (רביעי) בהפועל תל אביב ובכך הסתיימה הסאגה הגדולה של הימים האחרונים בשוק ההעברות הישראלי. כזכור, תמוז החליט עוד הבוקר להישאר בבית"ר ירושלים, אבל בסופו של דבר הסכים לחזור לשולחן המשא ומתן עם האדומים, ונכנע ללחצים.

כל זה, אחרי שמוקדם יותר השבוע הוא כבר הגיע לסיכום עם הפועל תל אביב, אבל המשא ומתן פוצץ בשלב מסויים בשל הדרישות של תמוז בחוזה. תמוז חתם לשלוש שנים וישתכר כ-220 אלף דולר לעונה, כשרוב הסעיפים שדרש נכנסו לחוזה.

תמוז עצמו אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל תל אביב. לצערי בימים האחרונים שותפו האוהדים בהתלבטויות שהיו לי לגבי המעבר לקבוצה ואני מנצל הזדמנות זו כדי לציין שהדברים אינם נכונים. אחת הסיבות לחתימתי במועדון היא עשרות הודעות התמיכה שקיבלתי מאוהדי הפועל שגרמו לי להבין שאני מצטרף למועדון ענק עם קהל מדהים שדוחף את הקבוצה קדימה. כמו כן, המרקם החברתי המצוין והעובדה שאלי גוטמן הוא מאמן הקבוצה יכולים לתרום להתפתחות הקריירה שלי. אני בטוח שבשנה הקרובה נגיע להישגים נוספים בזכות הדברים הללו".

מי טרפד את עסקת ואנדן בורה?

כרגע נראה שאנתוני ואנדן בורה, שהיה על סף חתימה בהפועל תל אביב, עלול להישאר ללא קבוצה, מאחר שחלון ההעברות בבלגיה נסגר. סוכנו דידייה פרניי הסביר היום לוואלה! ספורט מדוע העסקה עם הפועל לא יצאה לפועל: "אי אפשר לקחת שחקן באמצע הלילה, להביא אותו לישראל ולהגיד לו שהכל יהיה בסדר ושהוא יחתום על חוזה. הבעיה הייתה עם רוני רוזנטל. הוא לא הסוכן שלו והוא לא מייצג אותו, ואנתוני הרגיש שלא היה לו על מי לסמוך.

"כל החוזה נראה לו מפוקפק, והוא לא בטח בכל העסקה. אחרי ששוחח איתי ועם בני משפחתו, החליט לחזור לבלגיה. אני יודע שהוא מצטער שהדברים נעשו בצורה כזאת. אם הפועל רוצה לעשות עסקים בעתיד, אני ממליץ להם שיפנו לנציגים הרשמיים של השחקנים. כרגע אנתוני יחזור לבלגיה ולא ישחק למשך חודשיים או שלושה בשום קבוצה. למרות זאת, הוא לא יגיע לישראל".

תגובת מוני הראל לדברים: "שוחחתי אתמול במשך עשר שעות עם סוכנו. ניסיתי לשכנע אותו שהשחקן יגיע, אבל זה לא יקרה. אני לא יודע מי מייצג את השחקן. רוני הציע לנו אותו, ואיתו ניהלתי את המשא ומתן".

הפועל תל אביב הודיעה היום כי היא חכרה מטוס לליסבון, כשטיסה מיום ראשון עד יום רביעי עם הקבוצה תעלה 600 דולר כולל מיסי נמל. הפרטים באתר הרשמי של הקבוצה.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, הוזמן על ידי התאחדות הכדורגל הגרמנית לצפות במשחק בין נבחרות גרמניה לבלגיה, שיתקיים בבריסל במסגרת מוקדמות יורו 2012. במסגרת הנסיעה שלו, גוטמן אמור להיפגש עם מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב.

עדכון ראשון: 11:11
עדכון אחרון: 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully