וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס התן

יובל קליין

1.9.2010 / 9:59

קרלוס גונזאלס עושה חיל בקולורדו, האפ משתק את הקרדינלס וארולדיס צ'פמן בבכורה בסינסינטי. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל: הירוקי קורודה

היפנים כבר לא יכולים לחכות לנו-היטר הראשון שלהם בMLB-. בתחילת השנה היה דייס-קי כל כך קרוב, שסינגל של קסטרו בשמיני מול פיליז הרס את החלום. שלשום, מאות SMS נשלחו ברחבי יפן לפתוח את המקלטים ולראות את קורודה מגיש במדי הדודג'רס, אחרי שהשאיר את הפיליז (כן, שוב הם) ללא חבטה בשמונה אינינגים.

קורודה התחיל את השמיני ברגל שמאל, כשהוא מוליך את ג'ייסון וורת' וסופג סינגל לא מחויב של איבנייז. שיין ויקטורינו עלה לחבוט, והפעם קורודה העייף נכנע לסינגל של האאוטפילדר המרכזי. המגיש, שקיבל מחיאות כפיים, אמר שהוא מרגיש שהוא אכזב את הקהל וחבריו לקבוצה. כנראה שהיפנים לוקחים את עניין הנו-היטר ברצינות רבה, אולי רבה מדי.

דאבל: ג'יי איי האפ

השבוע האחרון של האסטרוס הוא אחד מנפלאות הבייסבול. הקבוצה, שמשחקת עם אינפילד של מיינור ליג, השלימה סוויפ של ארבעה משחקים על פילי בחוץ והלילה רשמה ניצחון שני רצוף על סט. לואיס. בשתי הסדרות האלו בלט המגיש השמאלי שהגיע מפיליז בטרייד של רוי אוסוולט. בפילדלפיה האפ ניצח את רוי האלאדיי עם עזרה של הבולפן, אבל שלשום ההופעה הייתה רק שלו.

במשחק שלם מול הקרדינלס האפ רשם רק שתי חבטות, והשאיר את שחקניו של טוני לה-רוסה ללא ריצות, כולל את קינג אלברט. האסטרוס ניצחו 0:3. לאחר המשחק הסביר האפ שעם המעבר שלו ליוסטון הוא קיבל את הביטחון לזרוק סטרייק כבר בזריקה הראשונה, ובנוסף הוא נתן קרדיט להגנה שעשתה מהלכים גדולים. האסטרוס, אגב, ניצחו גם הלילה 0:3, הפעם תחת הכפפה של וואנדי רודריגז.

טריפל: ארולדיס צ'פמן

אוהדי הרדס חיכו ליום הזה כבר מתחילת השנה, להופעת הבכורה של הילד הקובני במייג'ור ליג. אחרי שהרשים במיינור ליג, החליט צוות האימון של הרדס להעלות את המגיש הצעיר, שהעדיף בפגרה את סינסי על פני בוסטון.

צ'פמן נקרא לגבעה מהבולפן באינינג השמיני במצב של 3:8 לרדס ואחרי שמונה הגשות בלבד (שבע מהן סטרייק) במהירויות של 101 ו-103 מייל לשעה סגר את האינינג. הרדס מייעדים את צ'פמן להיות ההכנה לקלוזר, בדיוק כמו שעשו הרייז ב-2007 עם דייויד פרייס. בכלל, אפשר למצוא הרבה דמיון בין הרייז של אז והרדס של היום.

ההופעה של צ'פמן נותנת ביטחון עצום לקבוצה שמשחקת את הבייסבול הכי יפה בליגה. בהגנה אנחנו רואים מהלכי דאבל-פליי ובהתקפה ג'ואי ווטו, ג'וני גומז ופול יאניש שולחים בשבועות האחרונים את האוהדים לרדוף אחרי הכדורים ביציע. מישהו מוכן להמר נגד הרדס, שמתחילים את ספטמבר עם פלוס שבע על הקרדינלס?

הומראן: קרלוס גונזאלס

זה האיש שיכול להרוס לג'ואי ווטו או לאלברט פוחולס את חלום הטריפל קראון. האאוטפילדר המצוין של קולורדו כרגע שני לווטו באחוזי החבטה (32.6), שלישי ב-RBI עם 91 וחמישי בהומראנס עם 29.

גונזאלס, שמכונה על ידי חבריו "הפוני הקטן" בגלל תיק הגב עם ציורים של פוני שהיה צריך ללבוש בימיו כרוקי, משחק כמו MVP אמיתי, אם זה בתפיסות וירטואזיות, אם בחבטות קלאץ' ואם במהירות שלו, שמאפשרת לו להגיע מהבסיס הראשון לשלישי.

השמאלי הצעיר, רק בן 24, חבט כבר לסייקל השנה, אבל לצערו חבריו לקבוצה לא חווים את אותה עונה נפלאה מאשתקד. בעצם, זה עוד יכול להשתנות אם הרוקיז ישחזרו את הריצה שלהם מאשתקד בספטמבר וישיגו את הוויילד קארד, הרחוק מהם ארבעה משחקים כרגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השקית החומה: קליבלנד אינדיאנס

עונה קשה עוברת על חובבי הספורט בקליבלנד. הקבוצה שלהם במאזן נוראי של 79:53, והם רושמים שתי ריצות או פחות בשליש מהמשחקים שלהם העונה. המאזן במשחקים הללו: 41:3.

בשבוע שעבר, בחמישה משחקים הם ספגו 30 ריצות מול ארבע לחובתם. התופס של הקבוצה, לו מרסון, חובט ב-19 אחוזי חבטה ואנדי מארטה עדיין מקבל זמן משחק. אם זה לא מספיק, השנה ממוצע הצופים הוא הנמוך ביותר מאז נפתח פרוגרסיב פילד החדש ב-1994. איפה הם ואיפה קליף לי, סי.סי. סבאת'יה ו-ויקטור מרטינז.

המספר הנוסף

הפאדרס לא מצליחים לעמוד בלחץ. הם עם שישה הפסדים רצופים, כשהפעם אריזונה היא שלקחה את ה-W.

קליף לי רשם הלילה את המשחק הכי קצר שלו השנה, 4.2 אינינגים. משהו לא מסתדר לו בחום של טקסס, כשזה המשחק השלישי שהוא מתקשה לרשום שישה אינינגים. הריינג'רס העבירו את חואקין אריאס למטס תמורת ג'ף פרנקור.

האסטרוס השאירו את הקרדינלס פעמיים ברציפות על האפס. הפעם אחרונה שזה קרה הייתה ב-1980.

רק חמישה מגישים הגישו מעל 129 הגשות השנה ואדווין ג'קסון עשו זאת שנית הלילה בניצחון הווייט-סוקס על קליבלנד עם מני רמירז על הספסל.

בוסטון הפסידה הלילה לבולטימור וכנראה הרימה דגל לבן כששחררה את מני דלקרמן לקולורדו ואת ג'רמי הרמידה לשוק החופשי.

וזה הנתון המפתיע של השבוע: מאז שהגיע באק שוואלטר, בולטימור מובילה את ה-AL מזרח במאזן של 10:17, לפני היאנקיז (11:16) והרייז (12:15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully