וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן, זהבי ורפאלוב תורגלו בהרכב

31.8.2010 / 19:11

פרננדז השאיר את ורמוט בהרכב השני, תמיר כהן שימש כבלם. סהר, שתורגל כחלוץ יחיד: "לא בטוח שקרואטיה ויוון פייבוריטיות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הראשון בקמפיין מוקדמות יורו 2012 מול מלטה ביום חמישי. לפני אימון הערב (שלישי) הצטלמו השחקנים לתמונה קבוצתית, כשהמאמן לואיס פרננדז גנב כהרגלו את ההצגה ואף עקץ את מאור מליקסון כביקש ממנו לחייך יותר. פרננדז ארגן את המגרש כ-20 דקות לפני האימון, כשבינתיים התפנו השחקנים להעניק ראיונות לתקשורת.

נבחרת ישראל כדורגל תמונה קבוצתית. קובי אליהו
נבחרת ישראל כדורגל תמונה קבוצתית/קובי אליהו

כפי שהצהיר פרננדז במסיבת העיתונאים אתמול וכמו שנראה באימונים האחרונים, תמיר כהן עדיין מועמד לשמש כבלם לצד טל בן חיים, וכך הוא תורגל באימון, כשהמגנים היו דני בונדר ודדי בן דיין ומאחור כמובן השוער דודו אוואט. בקישור האחורי שובצו אלמוג כהן ובירם כיאל, ואיתם במרכז השדה ערן זהבי, ליאור רפאלוב והקפטן יוסי בניון. גילי ורמוט תורגל בהרכב השני עם מאור מליקסון, אייל גולסה ושלומי ארבייטמן. בן סהר היה החלוץ היחיד בהרכב שניסה פרננדז, שחילק את שחקני ההתקפה לשתי קבוצות שונות.

אליניב ברדה, שלא זומן לסגל אך נמצא בהמתנה לקריאה, שב לאימונים בקבוצתו גנק ונמצא בשלבים אחרונים של התאוששות מהפציעה ממנה סבל. קיימת אפשרות כי ברדה יזומן למשחק מול גאורגיה ביום שלישי, כשלא ברור אם יהיה זה על חשבון אלירן עטר.

שלומי ארבייטמן, שהגיע לנבחרת אחרי 79 דקות במדי גנט ביום ראשון, אמר הערב: "אתן את כל כולי לנבחרת. זה משחק ראשון בבית, ניצחון ייתן לנו הרבה ביטחון. אני נמצא בכושר מצוין ומחכה כבר למשחק. זה קמפיין חדש, מאמן חדש ואני כבר לא יכול לחכות. זו חוויה להתאמן אצל לואיס, הוא כמו אבא של כולם, איש מצחיק ומיוחד. כולנו אוהבים להתאמן אצלו".

בן סהר, שצפוי לפתוח בחוד ההתקפה, לא חושב על דבר פרט לניצחון: "אנחנו מתרכזים בנו ולא במלטה. נקווה שיגיע הרבה קהל ונוכל לנצח. המטרה היא להתחיל ברגל ימין, וזה אומר עם ניצחון. יש הבדלים בין הקמפיינים כי מדובר במאמנים שונים וכל אחד עם האסטרטגיה שלו. עוד לא התחלנו לעבוד על הטקטיקה, אבל זה יגיע".

על המאמן אמר סהר: "לואיס אדם מאוד מצחיק, כמובן לא הכל עובר בתרגום, אבל זה בסדר. אני מקווה לשחק ביום חמישי. כל משחק אני צריך להוכיח את עצמי, אבל זה כיף שבגיל צעיר אתם קוראים לי באנקר בנבחרת. צריך לעשות את העבודה בכל הקמפיין, אבל קודם כל עומדת בפנינו מלטה. קרואטיה ויוון יתמודדו איתנו, אבל אני לא בטוח שהן פייבוריטיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully