וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ז'אן חתם לעונה אחת בהפועל באר שבע

31.8.2010 / 17:45

הבלם/קשר נפרד ממכבי תל אביב אחרי שש עונות, וישחק בשנה הקרובה אצל ניר קלינגר בבירת הנגב תמורת 90 אלף דולרים

ליאור ז'אן, בלם/קשר מכבי תל אביב בשש השנים האחרונות, חתם הערב (שלישי) בהפועל באר שבע לעונה אחת. ז'אן, שרצה לחזור לשורות הצהובים אחרי שנבחן בפ.צ. באקו האזרית, נתקל בסירוב של הבעלים מיטש גולדהאר ונאלץ לחפש קבוצה אחרת, כשמי שעט על המציאה הוא ניר קלינגר, מאמן הפועל באר שבע שהדריך את ז'אן במכבי תל אביב.

ז'אן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2004 ואט אט תפס את מקומו במועדון וכבש את לב האוהדים. במקביל שימש ז'אן כקפטן הנבחרת הצעירה ושיחק עימה באליפות אירופה בהולנד ב-2007. בעונה שעברה היה ז'אן שחקן הרכב אצל הצהובים, אך כאמור נפרד מהמועדון בטונים צורמים.

המו"מ עם ז'אן התנהל בשבועיים האחרונים, כאשר המכשול העיקרי היה דרישת דמי ההשאלה מצד מכבי תל אביב, ולכן גם העסקה התעכבה. הבוקר תוכננה פגישה בין הצדדים, כשז'אן חתם על חוזה של 90 אלף דולר לעונה. במכבי תל אביב טוענים כי העסקה טרם נחתמה סופית, אך גורמים במועדון אישרו כי נותרו מספר פרטים טכניים בלבד שצפויים להיסגר בשעתיים הקרובות ולא נראה שיהיו מכשולים להוצאת העסקה אל הפועל.

צירופו של ז'אן לסגל הבאר שבעי נבעה מכך שקלינגר רצה שחקן שיכול למלא את עמדות הבלם והקשר האחורי ולהוסיף ניסיון לחלק ההגנתי. החתמת ז'אן כבלם חשובה לקלינגר בגלל הסטת יחיאל לעמד המגן, כשכרגע וויליאם סוארס ועודד גביש משמשים כבלמים. בנוסף, ז'אן יכול לשמש כקשר אחורי אחראי כשלצידו ישחק ריקרדו פרננדש בעל הנטיות התקפיות יותר.

בבאר שבע אמרו כי ההחתמה תשדרג את הקבוצה באופן משמעותי, וכי אין בכוונתם לצרף שחקנים נוספים בשלב זה. למרות זאת, בקבוצה עוקבים אחר בלם הפועל ראשון לציון, גיא משפתי שעשוי להצטרף בחלון ההעברות בינואר או בקיץ הבא. באר שבע הודיעה כי בעקבות צירופו של ז'אן היא תשחרר את אחד הקשרים האחוריים, כשככל הנראה יהיה זה אייל שן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully