וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: 1:1 בין מכבי חיפה למכבי נתניה

31.8.2010 / 20:16

בנאדו פתח בהרכב הירוקים שעלו ליתרון משער של חמד, צ'חטיאני איזן. חיימוביץ' לא יגיע: "אשאר בגרוזני עד תום העונה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

ללא שחקני הנבחרות, ערכה הערב (שלישי) מכבי חיפה משחק אימון מול מכבי נתניה בכפר גלים, וסיימה עימה ב-1:1. אריק בנאדו, שנעדר מאימון הפילאטיס בגלל דיון משפטי על שלילת רשיונו, פתח במרכז ההגנה של הירוקים לצד שי מימון, כשבהתקפה צוותו שלומי אזולאי ותומר חמד, שהבקיע את שער היתרון עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-13, אחרי קרן של שאדי שעבאן. אחרי מחצית ראשונה בשליטת הירוקים נכנסה גם מכבי נתניה למשחק, והחלוץ הגאורגי גאגה צ'חטיאני השווה עם שער קל מול תום אלמדון, שהחליף את אמיר אדרי במחצית השנייה. ראובן עטר, מאמן נתניה, בחן במשחק את הבלמים מריאנו קפוראלה הארגנטינאי וקארים אל-מורבה הצרפתי-מרוקני.

החלוץ מוחמד גדיר ערך הבוקר אימון פילאטיס עם הקבוצה, כפי שהתבקש על ידי ראשי הנבחרת האולימפית. הוא יחזור לאימוני הקבוצה בהדרגה, על פי החלטה שלו, משום שקשה לזהות כמה זמן יימשכו כאבי הגב. יניב קטן, שאתמול הודיעה הקבוצה כי ייעדר מספר שבועות, יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע, אבל לא בהרכב את המשחק במסגרת המחזור הרביעי מול בני יהודה. הסיבה: עד המשחק צפויה פגרה נוספת בשל יום כיפור.

אחרי שהבלם רמי גרשון קיבל הודעה מהנהלת קבוצת האם שלו, סטנדארד ליאז', לפיה מכבי חיפה לא פנתה לגביו, השם היחיד שנראה רלוונטי עד הבוקר הוא הבלם זאב חיימוביץ', שמשחק בטרק גרוז'ני הרוסית. במועדון טענו אמש שהסיכויים שיגיע לא גבוהים, אולם חיימוביץ' אמר היום כי הוא מתכוון להישאר בקבוצתו עד תום העונה. "אני נשאר בגרוזני עד תום העונה, וזה סופי", הבהיר הבלם. אם חיפה לא תחתים בלם עד השבוע הבא, בלם הנוער סארי פלאח ייכלל לעתים בסגל.

בלם הקבוצה שי מימון אמר בסיום: "יש לנו קבוצה טובה. זה משחק חשוב לשחקנים שלא משחקים וזה חשוב. בתחילת העונה היו דיבורים שאנחנו לא מספיק טובים, אבל עובדה שאנחנו רצים טוב בינתיים ואני מקווה שנגד באר שבע זה יימשך. זה לא סוד שהיכולת שלנו לא הייתה בשיאה, אבל גם במשחקים כאלה חשוב לנצח. אנחנו עם שש נקודות משש וזה מה שחשוב. קטן הוא שחקן מאוד חשוב למכבי חיפה, אבל עכשיו זה מבחן חשוב לשחקנים הצעירים".

(עדכון ראשון: 13:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully