וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה במשרד מנהל אצטדיון טדי

משרדו של יעקב מלול עלה באש וניזוק. צוותים של מכבי אש כיבו את השריפה. המשטרה פתחה בחקירה לנסיבות הארוע

המשטרה הודיעה כי שריפה פרצה הבוקר במשרדו של מנהל אצטדיון טדי, יעקב מלול. צוותים של מכבי אש כיבו את האש במקום ולא נרשמו נפגעים. המשטרה אף הודיעה שהיא פותחת בחקירה לנסיבות הארוע.

צוותי כיבוי האש חושדים שמדובר בשריפה שמקורה בקצר חשמלי, אך מבדיקות ראשוניות עדיין לא נמצא המקור לשריפה. מלול ניתק את כל החשמל מלוח הבקרה הראשי כדי למנוע נזקים ושריפות נוספות, ובשעות הקרובות יגיע חשמלאי מטעם העירייה שיבדוק את המקום לוודא כי אכן היה קצר שגרם לשריפה ולא מדובר בהצתה. העובדה כי השריפה פרצה בשעות הבוקר המאוחרות גם כן גורמות לחוקרי מכבי האש לשלול אפשרות של הצתה. עד שיעבור המקום בדיקה מקיפה על ידי החשמלאי וחוקרי השריפות של מכבי האש של ירושלים, ימשיך לפעול המקום ללא חשמל.

"הייתי בפגישה כשלפתע החל לצאת עשן מפתחי האיוורור של המזגן, המזכירה שלי ברחה מהחדר והעוזר שלי הגיע בריצה להודיע לי שיש עשן בכל המבנה", מספר מלול. "אלי העשן הגיע אחרון, אבל מהר רצתי ללוח החשמל להוריד את הפקקים כדי למנוע נזק נוסף. בלוח החשמל יש לנו גם בקרת אבטחה שמראה היכן הבעיה וראיתי שהשריפה החלה במשרד שלי בו לא הייתי באותו זמן. כנראה שהשריפה החלה בגלל קצר במזגן, אבל אי אפשר לדעת עדיין. השריפה כובתה במהרה והנזק היחיד שנגרם הוא נזקי מים ממערכת כיבוי האש וממטפי הכבאים".

כזכור, בחודשים האחרונים ניצת סכסוך מתוקשר ולעתים אלים, בין יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, לארגון האוהדים "לה פמיליה", אך כרגע לא נראה שזהו הרקע לשריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully