וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז מודאג מעמדת המגן הימני

31.8.2010 / 12:04

היכולת של זיו והירידה במעמדו של בונדר גורמים למאמן הלאומי כאב ראש. שחקן בנבחרת: "לואיס לוקח סיכון עם תמיר כהן"

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז ערך הבוקר (שלישי) אסיפה ראשונה לקראת המשחק מול מלטה ביום חמישי. המאמן הקרין לשחקנים קלטת של היריבה נגד מקדוניה (1:1). "צריך לשים לב למצבים הנייחים שלהם ולשים עין על מייקל מיפסוד (חלוץ, א"י)", סיכם פרננדז בקצרה. המאמן שם שוב דגש על הנעת כדור.

שחקנים בנבחרת הביעו אתמול פליאה על התרגול שערך פרננדז, כשלפיו תמיר כהן ישחק כבלם לצד טל בן חיים, ואילו דקל קינן יידחק לספסל. "ברור שלואיס לוקח כאן סיכון. תמיר איטי יחסית וההשפעה שלו בתור בלם תהיה פחות גדולה מאשר בקישור האחורי". כהן לא שיחק במחזורים האחרונים במדי בולטון ולכן לא ברור האם מדובר בתרגול בלבד. באימון הערב תתקבל תמונה מדויקת יותר לגבי האפשרות שכהן יפתח.

כזכור, אתמול אמר הקשר למאמן: "אשחק בכל תפקיד שאתבקש". פרננדז תרגל אתמול גם את דני בונדר ברביעיית ההגנה והוא יחליט מי מבין השניים, בונדר או יואב זיו, יפתח בהרכב. המאמן כבר הבהיר כי רק שחקנים שנמצאים בכושר טוב יפתחו ב-11 שלו וייתכן. "ההופעה האחרונה של זיו במדי מכבי תל אביב באירופה, מול פריז סן ז'רמן, קלקלה לו מעט. בונדר הפך להיות מגן שלישי בהפועל", הסביר גורם בנבחרת את ההתלבטות.

החלוץ אלירן עטר הגיע למלון הנבחרת, נבדק על ידי הרופא שבדק גם את המלצות הרופא שבדק אותו. על פי ההמלצות הוא מצווה לנוח שלושה ימים ומחר יעבור ביקורת נוספת. על פי המלצות רפואוית אלו, הוא שוחרר מהמחנה. אחת האפשרויות שעלו אתמול היה שאליניב ברדה יזומן לנבחרת במקומו. ברדה חזר לאימוני גנק וצפוי להיות כשיר עד מחר. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון יעקוב קרוב במהלך השבוע אחר ההתפתחויות בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully