וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים סיכמה עם המגן הברזילאי טינגה

דור בלך

31.8.2010 / 18:54

מלמיליאן מצא מגן שמאלי: השחקן בן ה-29 שוחרר מפאפוס הקפריסאית ויחתום, אחרי שטוטו תמוז יעבור להפועל תל אביב

בית"ר ירושלים הגיעה להבנות עם המגן הברזילאי פאולו אדסון קוסטה, המכונה טינגה. השחקן בן ה-29 מגיע מקבוצת פאפוס הקפריסאית, ממנה שוחרר בחינם, וצפוי לחתום עוד ביממה הקרובה. טינגה עבר גם באריס סלוניקי היוונית ויצטרף לבית"ר במידה שטוטו תמוז אכן יעבור להפועל תל אביב, כשכרגע קיימת מחלוקת לגבי הסכום אותו תעביר הדאבליסטית לקבוצה.

כעת, משמצא אורי מלמיליאן מגן שמאלי, לא ייאלץ יותר לפתוח עם קשרים בעמדה, כשהעונה כבר שיחקו שם אביתר ברוכיאן ואף עידן טל. מלמיליאן רוצה להתזחק גם בבלם נוסף, ואם ישאר מקום בתקציב גם בחלוץ.

לאחר משא ומתן ארוך החליטו יחדיו קנזס סיטי וויזרדס מליגת ה-MLS ומשה מישאלוב, שהבלם לא יצטרף לקבוצה העונה. כזכור, הוויזרדס רצו לצרפו כדי להתחזק ולהעפיל לפלייאוף, אך בעקבות תקרת השכר בליגה האמריקאית והעובדה שבקבוצה קיימים כבר מספר שחקנים בעלי חוזים גבוהים, לא יכולים היו להציע לשחקן חוזה גבוה, והגישו בפניו הצעה של כמאה אלף דולרים לעונה בלבד, בעוד מישאלוב דרש פי שניים.

עם זאת, שני הצדדים החליטו לחזור לשולחן המו"מ לקראת פתיחת העונה הבאה, אז יסתיימו כמה חוזים בקנזס סיטי והקבוצה תוכל להציע לישראלי חוזה גבוה יותר. עקב כך, מישאלוב לא ימתין להם ויחפש קבוצה בארץ, כשהמטרה היא לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד כדי שיוכל להצטרף לאמריקאים כבר בשנה הבאה.

בימים הקרובים יפגש השחקן עם בית"ר ירושלים, המעוניינת בשירותיו, והוא עשוי להצטרף לקבוצה מהבירה. כזכור, מישאלוב כבר היה על סף חתימה בבית וגן, אך לבסוף לא הצליח להגיע להבנות כלכליות עם המועדון. כעת, לאחר עזיבת טוטו תמוז והדרישה של מלמיליאן לחיזוק הגנתי, נראה כי הצדדים יעשו מאמץ גדול יותר להגיע להבנה. "בכל מקרה, משה חייב לחתום בקבוצה ולשחק, גם כדי להראות לוויזרדס שהוא בכושר טוב ומשחק", הסביר סוכנו דן ברנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully