וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א פנתה לדודו ביטון, עלותו טרפדה את העסקה

31.8.2010 / 11:03

האלופה התעניינה בשחקן הפועל פתח תקוה השייך לטוברוק, הפיצוי הכפול מנע עסקה והוביל לסיכום עם טוטו תמוז

הפועל תל אביב פנתה אמש (שני) לדודו ביטון וניסתה להחתימו בהסכמת הפועל פתח תקוה. בסביבתו של השחקן הבהירו לאדומים כי מלבד רכישת הכרטיס מבית"ר טוברוק יש לפצות גם את הפועל פתח תקוה. מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר הודיע כי ביטון לא מועמד לעזוב. כשהאדומים הבינו כי יצטרכו לשלם לא מעט כסף עבורו, שקלו את הנושא ובסופו של דבר, לאחר שטוטו תמוז הבהיר שהוא מעוניין לשחק בשורות האלופה, החליטו לרדת מהחתמת ביטון. ביטון, אגב, עודכן בעצמו במהלך היום הפרטים וידע כי ייתכן שיעבור להפועל תל אביב. האדומים עוקבים אחר החלוץ, וייתכן שינסו לרכוש אותו שוב בקיץ.

המאמן אלי מחפוד מתלבט האם להחתים את הבלם אורי פסו מהפועל ירושלים ואת החלוץ שלומי אזולאי, מלך השערים של קבוצת הנוער במכבי חיפה. אתמול זכתה הקבוצה ליום חופש והיום היא תקיים שני אימונים. לא מן הנמנע שפתח תקוה תנסה להחתים ברגע האחרון שחקן הגנה זר. שמו של המגן הסרבי מלאדן לזארביץ' כבר עלה כמועמד.

הבוקר קבעה הפועל פתח תקוה משחק אימון מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום חמישי באצטדיון טדי. במהלך המשחק ייבחן בלם מקבוצת הנוער של גדנ"ע יהודה, שהגיע לאימון היום ושוחח עם אלי מחפוד.

מגן יהודי ארגנטינאי נבחן היום בקבוצה. הוא הוצע באמצעות סוכן השחקנים סבי גרשון, אך לא הרשים את אלי מחפוד וישוחרר כבר מחר. המגן עמנואל מתיאס, שאיחר לאימון ביום שישי, נקנס על ידי וועדת המשמעת של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully