וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו 2010: די וי די מקולקל ומזגן מחמם

הדס גרינברג

30.8.2010 / 12:59

שחקנים בקבוצה רוטנים על התנאים המחפירים: "זו שכונה. די וי די עולה גרושים ולא קונים, והמזגן מוציא ריח מגעיל של פרות"

בהפועל עכו אמנם רואים שיפור ביכולת המקצועית מהמחזור הראשון בו הפסידה הקבוצה למ.ס. אשדוד לבין התיקו אותו השיגה בשבת בחוץ מול הפועל פתח תקוה (2:2), אבל מסתבר שיש מספר דברים, מבחינה מנהלית, בהם נשארה הקבוצה הרחק מאחור ומזכירים קצת ימים אפלים מהעבר.

מתברר כי מפתיחת העונה ההכנה של שחקני עכו למשחקים לא כוללת הכנה בדי וי די, כפי שנהוג בכל קבוצות ליגת העל. למה, אתם שואלים? כי המכשיר של עכו מקולקל. כבר שבועיים שהשחקנים מחכים שיתקנו את הדי וי די בתקווה לצפות במשחקי היריבות ולהתכונן אליהן בצורה נאותה יותר, אלא שבעכו עדיין לא התפנו, משום מה, לתקן את המכשיר והוא עדיין שובק חיים.

"זו שכונה. הדי וי די לא קורא דיסקים צרובים ובמקום למצוא חלופי או לקנות חדש שעולה גרושים אז אין לנו איך לצפות ביריבה", אמר שחקן בקבוצה שהתייחס למצב, והוסיף בהומור: "אולי במועדון מנסים להעביר אותו בבקרה ולא מצליחים".

בעיה נוספת שמציקה מאוד לכל השחקנים בימי הקיץ החמים הוא המזגן בחדר הלבשה. לטענת השחקנים, המזגן ישן מאוד ולא מקרר כמעט כלל בימים החמים שגורמים סבל רב. עוד נודע שהשחקנים הציעו ליו"ר המועדון ציון ויצמן שכל אחד מהם יתרום 100 שקלים לרכישת מזגן חדש, אלא שוויצמן לא הסכים. "בגלל הכבוד הוא לא הסכים שנקנה כביכול מזגן מהכסף שלנו, אבל בינתיים אנחנו סובלים. המזגן הזה מוציא חום ומרוב שהוא ישן הוא גם מוציא ריח מגעיל של פרות", אמר שחקן אחר בקבוצה. יש לציין כי השחקנים מקווים כי עד סיום הפגרה הנושאים יטופלו, למרות שרבים מהם לא נשמעים אופטימיים כלל.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully