וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביל סרסור מתכוון לעזוב את מכבי פ"ת

30.8.2010 / 10:47

החלוץ החל לנהל משא ומתן בעקבות הגעת גולן ועודף החלוצים בקבוצה. הערכה: עומר דמארי יימכר רק לקבוצה בחו"ל

החלוץ רוביל סרסור מתכוון לעזוב את מכבי פתח תקוה ומעברו לקבוצה אחרת יושלם כנראה בימים הקרובים. ההחלטה של השחקן לעזוב התקבלה עוד לפני שעומר גולן הצטרף רשמית לקבוצה, אבל ההחתמה החדשה רק חיזקה את רצונותיו לשחק בקבוצה אחרת. מלבד גולן וסרסור שייכים לסגל גם טל בן חיים, עומר דמארי ודובב גבאי.

סרסור מנהל משא ומתן עם מספר קבוצות בשתי הליגות הבכירות ומשום שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, נראה כי פתח תקוה תשאיל אותו. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, מסיבת העיתונאים שכינסה אתמול פתח תקוה נועדה כדי להציג את גולן, לאחר שסגר עם היו"ר משה זוארץ על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

במועדון מעריכים שעומר דמארי יימכר רק לקבוצה בחו"ל ולא לקבוצה ישראלית. ההערכה היא שפתח תקוה תוכל להכניס בין מיליון אחד לשניים יורו תמורת מכירת השחקן בעונה הבאה. דמארי וגולן צפויים להוביל את התקפת הקבוצה כבר מהמחזור הקרוב. המאמן פרדי דוד יצטרך להחליט האם לשלב את בן חיים בצד שמאל של הקישור או כחלוץ לצד אחד מהשניים.

הנשיא עמוס לוזון החליט כי במידה שלוקרן הבלגית תתבע את המועדון כדי שישלם פיצויים על מעבר גולן, הוא יגיש תביעה נגדית בגין הנזק שגרמה הקבוצה הבלגית לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully