וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא ממליץ ליניב קטן: הפחת בעומסים

30.8.2010 / 16:17

קפטן מכבי חיפה עלול להיעדר מספר שבועות. גדיר נבדק ויחליט לבד מתי לחזור. הבהרה לבנאדו: חרף הסולחה, נביא בלם

קפטן מכבי חיפה יניב קטן עבר היום (שני) בדיקה בגבו. הרופא המליץ לו להפחית עומסים במשך מספר שבועות, שמהלכם יזכה לטיפול תרופתי. ההערכה כי השחקן ייאלץ להחמיץ את שני משחקיה הקרובים של הקבוצה, מול הפועל באר שבע ובני יהודה.

בקבוצה בטוחים כי השיחה שנערכה אמש (ראשון) בין הבלם לאריק בנאדו למאמן אלישע לוי, שהסתיימה תוך פחות מדקה, הובילה לסיום המתיחות ביניהם. למרות זאת, נראה כי הגעת בלם נוסף לקבוצה עשויה לגרור בכל זאת, כך על פי הערכת גורמים במועדון, עזיבה של הבלם.

כזכור, אמש שוחח בנאדו בקצרה עם לוי, לאחר שביקש שמנהל הקבוצה אדורם קייסי ילווה אותו, והתנצל על הדברים שאמר לוואלה! ספורט. בנאדו יגיע גם היום לאימון כרגיל, אולם שחקנים בחיפה העריכו כי לא ברור כיצד מערכת היחסים שהתפתחה בינו לבין המאמן, תשפיע על המשך דרכו בקבוצה. לשחקן עצמו הובהר אתמול שאין שינוי בתוכניות של המועדון לגבי הגעת בלם נוסף. "השיחה עם אריק אינה מעידה על כך שהחלטנו לרדת מהחתמת הבלם", הסבירו. בסביבתו של השחקן הבהירו אתמול כי עד שלא יימצא בלם, הוא לא מתכוון לעסוק בעניין.

באימון היום לוי לא הזכיר את נושא בנאדו. מהאימון נעדרו ליאור רפאלוב, אייל גולסה, טאלב טוואטחה, מוחמד גדיר ועידן ורד (שוהים עם נבחרות ישראל) וכן ולדימיר דבלאשווילי, אדריאן סילבה ופיטר מסיללה, ששוהים עם נבחרתם. מחר בבוקר תערוך הקבוצה שיעור פילאטיס ואחר הצהריים היא תארח (כפר גלים) את מכבי נתניה למשחק אימון.

הבלם רמי גרשון שוחח בסוף השבוע עם הנהלת סטאנדרד ליאז', קבוצת האם שלו, בכדי לברר האם מכבי חיפה מעוניינת בו. הבלגים השיבו כי מאז חודש יולי חיפה לא פנתה למועדון באופן רשמי ונראה כי ירדו ממנו בשל עלויות גבוהות. בכל מקרה, הבלגים מתכוונים להשאיל אותו והשחקן לא יימכר.

בחיפה הגיבו על הפרסום אמש לפיו זאב חיימוביץ' חזר להיות מועמד מוביל להגיע לכרמל. גורם בקבוצה אמר: "פנינו אליו דרך צד שלישי, הוא אחד מבין שני מועמדים". חיימוביץ' לא שותף כלל בניצחון קבוצתו טרק גרוז'ני שלשום על ספרטק מוסקבה. גל כהן, שהוזכר לאורך כל התקופה האחרונה כמועמד, לא שוחח ולו פעם אחת עם אנשי חיפה, שלא פנו גם להפועל פתח תקוה, וכפי שהובהר מספר פעמים הוא לא יגיע לקבוצה.

החלוץ מוחמד גדיר שוחרר סופית מהנסיעה עם הנבחרת הצעירה לשבדיה. אמש קיבל השחקן הודעה כי בשל בעיה בחוליית הגב עדיף כי לא יצטרף להכנה לקראת המשחק בשבדיה ביום חמישי. הפתרון של אנשי הנבחרת: השחקן ישתתף בשיעורי פילאטיס על מנת לזרז את תהליך החלמתו. כרגע אין הערכה מתי השחקן יחזור למגרשים ובנבחרת הבהירו: "החזרה תלויה בו, קשה לאמוד כאבי גב". ההערכה היא שגדיר לא ייעדר יותר משבועיים, אבל הערכה מדויקת יותר תתקבל בעוד מספר ימים.

עדכון ראשון: 10:11
עדכון אחרון: 16:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully