וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "איבדתי את האמון במוסדות ההתאחדות"

הדס גרינברג

29.8.2010 / 17:06

יו"ר קרית שמונה רתח על הכוונה להעמידו לדין על כך שאמר לשופט משה בוחבוט: "לא תשפוט יותר במשחקים של קרית שמונה"

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים אמש (שבת) מהיכולת של הקבוצה בתיקו 2:2 מול מ.ס אשדוד, ואף החליטו להעניק לשחקנים פרמיות על ניצחון למרות תוצאת התיקו, אך בקבוצה הצפונית זעמו על השיפוט של משה בוחבוט. לטענת אנשי קרית שמונה הפנדל ששרק בוחבוט לטובת אשדוד לא היה ולא נברא, והיום הסתבר שבוחבוט אף ציין את התנהגותם של אנשי הקבוצה בדו"ח השיפוט שלו, והתלונן על דברים שאמר לו היו"ר איזי שרצקי.

שרצקי מודה כי אמר לבוחבוט "בושה וחרפה,אתה לא תשפוט יותר במשחקים של קרית שמונה", ורבים בקבוצה העידו כי הוא היה נסער במיוחד בעקבות השיפוט, אך לאחר שהתברר לו שהוא עשוי לעמוד לדין משמעתי על דבריו הוא שלח מכתב להתאחדות בו מחה על טענותיו של בוחבוט.

במכתב כתב שרצקי: "השיפוט קיפח את קרית שמונה בהחלטותיו באופן מחפיר. קרית שמונה ירדה ליגה בעונתה השניה בגלל שאיבדה 20 נקודות עקב טעויות שיפוט". שרצקי גם הפנה אצבע מאשימה כלפי ההתאחדות: "צר לי כי מוסדות ההתאחדות לכדורגל משחיתים מזמנם לריק על אירועים שלא נבראו, היה עדיף להשקיע זמן ומשאבים כדי למנוע את תופעת החוזים הכפולים והכסף השחור המציף את הענף. כבר איבדתי אמון במוסדות ההתאחדות לכדורגל, ולכן אינני מתכוון להתייצב לדיון המשמעתי בהתאחדות. אני מקווה כי העונש שאקבל יהיה קטן מהעונש שקיבל סטיבן כהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully