וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס חתם לעונה נוספת במכבי ת"א

29.8.2010 / 14:42

הגארד ממשיך לעונה שנייה אחרי מו"מ ממושך. בלאט: "הוא ופארגו נותנים לנו קו אחורי אתלטי בצורה בלתי רגילה"

דורון פרקינס חתם היום (ראשון) על חוזה חדש במכבי תל אביב לעונה. פרקינס, עליו החזיקה מכבי אופציה לעוד עונה, ביקש שידרוג לחוזהו במכבי וטען שיש לו הצעות מקבוצות אחרות באירופה. לאחר מו"מ ממושך סיכמו הצדדים שימשיך לעונה נוספת. בשיחות שקיים פרקינס עם דייויד בלאט הבהיר לו המאמן כי הוא מייעד לו תפקיד מרכזי בקבוצה.

הרכז, 27, 1.89 מטר, העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 9.2 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים ביורוליג והיה אחד השחקנים הבולטים של מכבי, כשגם הוסיף תרומה הגנתית גדולה. בליגה פרקינס תרם 10.3 נק', 4.2 ריב' ו-4.2 אסיסטים והיה שני בקבוצה במדד היעילות. השחקן מתחיל את עונתו השלישית בישראל, כשבעונת 2008/9 נבחר לשחקן המצטיין בליגת העל כשהוביל את מכבי חיפה לגמר הפיינל פור.

מאמן הקבוצה, דייויד בלאט, אמר: "כולם ראו את היכולות של פרקינס ואני מאוד שמח שהוא ממשיך איתנו. הוא ופארגו מאוד מתאימים אחד לשני, גם כמחליפים זה של זה וגם כצמד שישחק יחדיו. הם נותנים לנו קו אחורי אתלטי בצורה בלתי רגילה, שניהם גארדים חזקים שאוהבים לתקוף את הסל ונותנים גם הגנה מעולה.

"דורון הוא השחקן השישי שלנו שנשאר מהעונה שעברה - אחרי שארפ, גרין, פניני, בלות'נטל ואיידסון - וזה מצוין שחצי קבוצה ממשיכה לרוץ ביחד. בשילוב עם השחקנים החדשים והאיכותיים שהחתמנו, כולם עם מוטיבציה אדירה, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה מצויינת וכבר מחכה להתחיל לעבוד עם החבר'ה".

שחקניה הזרים של מכבי, ג'ף פוט, צ'אק איידסון, ריצ'רד הנדריקס ודורון פרקינס, יגיעו מחר ארצה. ביום רביעי תחל מכבי את אימוניה. האימונים ייערכו בהרכב מצומצם מאחר ששחקני הנבחרת יזכו למנוחה לאחר הקמפיין של הקיץ, ואילו סופוקליס שחורציאניטיס המאמן דייויד בלאט נמצאים באליפות העולם בטורקיה. בשבוע הבא ייערך אימון הפתיחה הרשמי, עם שחקני הנבחרת, אך ללא בלאט ושחורציאניטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully