וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן חתם במכבי פ”ת: "התגעגעתי"

29.8.2010 / 17:41

החלוץ חתם לעונה עם אופציה לשנה נוספת: "אירופה חישלה אותי, השתפרתי, מסתכל קדימה". פרקליטו תקף את לוקרן

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עומר גולן חתם הערב (ראשון) במכבי פתח תקוה. כזכור, השחקן הגיע לארץ לפני כשבועיים על מנת לסגור את פרטי העברתו מקבוצתו לוקרן הבלגית, והיום התקבל סוף סוף שחרורו על ידי פיפ"א, בעקבותיו התאפשרה חתימתו של החלוץ לעונה אחת עם אופציה להארכה לעונה נוספת.

"לא רוצה להרחיב על המצב, אני רוצה לדבר על המגרש", אמר גולן במסיבת העיתונאים שכינסה קבוצתו, "התגעגעתי מאוד. ידעתי שהתהליך יהיה ארוך מאוד, אבל היום הכל נסגר. אני שמח שהכל נסגר ושמח לחזור. לא היה לי ספק שאגיע לפה". גולן נשאל על עתידו וענה: "אני רוצה לשחק כמה שיותר מהר, הנושא המשפטי מאחוריי. התקופה באירופה חישלה אותי, שיחקתי ברמה גבוהה והשתפרתי. התקופה הזאת מאחורי ואני מסתכל קדימה".

"לחץ תמיד היה במכבי פתח תקוה ותמיד יהיה", הוסיף גולן, "אין הוקוס פוקוס בכדורגל, צריך לעבוד קשה וזאת הסיבה שהתחלתי לעבוד עם מאמן הכושר דרור שמשון. צריך לראות איך המשחק הראשון יתפתח. אני מכוון הכי גבוה שאפשר, אבל ניקח את זה לאט לאט. יש כאן פוטנציאל ויראו את זה עוד".

יו"ר הקבוצה עמוס לוזון אמר: "זה לא סוד שעומר הוא כמו בן שלי, ברגע שהבנו שלוקרן לא נוהגים בצורה נאותה, פנינו לאפרים ברק. מהיום הראשון הוא פעל. אני רוצה להבהיר שמעבר לזה שקיבלנו את השחרור והוא שחקן מן המניין, יכול להיות בסופו של תהליך נצטרך לשלם מאות אלפי דולרים על השחרור. אנחנו נתבע על שכרו של קיבל ועל עוד סעיפים נוספים. מה שחשוב זה שעומר גולן עבר. ביום שהבנו שהוא יוכל להשתחרר היה ברור שהוא ישחק בפתח תקוה. עומר הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו, ולהיפך. אנחנו שמחים על שובו הביתה".

על השאלה האם עומר דמארי יעזוב את הקבוצה ענה עמוס לוזון: "הכל שטויות. עומר דמארי לא הולך להפועל תל אביב, הוא יישאר במכבי פתח תקוה, לפחות בעונה הנוכחית".

"זאת הזדמנות לקרוא לאוהדי מכבי פתח תקוה שלא רכשו מנויים לעשות זאת", סיים זוארץ את מסיבת העיתונאים. "זאת הזדמנות לתמוך במועדון ולחזור לעודד כמו בתקופות הטובות שלו".

מתקפה על לוקרן

פרקליטו של השחקן, עו"ד אפרים ברק, פתח את מסיבת העיתונאים ורמז להתנהלות לא הוגנת מצד הבלגים: "עומר פנה אליי לפני כמעט חודש ימים בעקבות המצב שהתהווה ביחסים בינו לבין לוקרן, מתוך הבנה שמה שמתהווה שם זה מצב שלא צריך לקרות בין מועדון לשחקן. הגעתי למסקנה שהמסמכים מלמדים על העובדה שהחוזה הסתיים בסוף העונה שעברה והאופציה לא בתוקף. גם בהנחה שהאופציה הייתה בתוקף הרי ההידרדרות בהתנהגות של לוקרן, על פי כל קנה מידה, נתנה את הזכות על פי תקנון פיפ"א לסיים את ההתקשרות.

"פניתי ללוקרן שלא ענו לשני המכתבים הראשונים שלי. פניתי שוב ולוקרן טענה כי אולי תמורת פיצוי הוא יוכל ללכת. הודעתי שהשחקן מודיע על סיום ההסכם. לאחר שהודענו לפתח תקוה שהעמדה היא שההסכם יתקיים, החליטה פתח תקוה להיכנס למשא ומתן עם עומר ולחתום עימו על חוזה.

"הבוקר קיבלנו את ההחלטה, לפיה ההתאחדות יכולה לרשום את עומר כשחקן מכבי פתח תקוה, כלומר הוא משוחרר מהרישום בבלגיה ויכול לשחק בפתח תקוה", המשיך ברק, "ההחלטה בגדול נותנת בסיס לטענות שהיו לנו במישור של האופציה וההתנהלות של לוקרן. המאבק הסתיים בהצלחה".

גולן עלה לקבוצה הבוגרת של מכבי פתח תקוה בשנת 2000 ושיחק בה עד 2007, בעונת 2008/9 עשה גולן מעבר ללוקרן הבלגית. בעונתו הראשונה בקבוצה שיחק, אך אשתקד נותר גולן בלא מעט משחקים על הספסל ומחוץ לסגל הקבוצה.

עדכון ראשון: 14:00
עדכון אחרון: 17:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully