וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת: "בעכו נותנים לי במה"

הדס גרינברג

29.8.2010 / 12:31

החלוץ כבש שער בכורה בליגת העל, מרגיש מצוין בקבוצתו החדשה ולא פוחד מהפועל ת"א: "מאמין שנוציא תוצאה טובה"

בהפועל עכו אמנם היו שמחים הבוקר (ראשון) בעקבות הנקודה הראשונה שהשיגו העונה ב-2:2 נגד הפועל פתח תקוה אתמול, אך בתוך כך גם היו מתוסכלים מהשיפוט של רועי ריינשרייבר. כובש השער הראשון, החלוץ מוחמד כליבאת, התייחס למשחק אתמול ואמר: "המשחק התפתח בצורה טובה, למרות שלא שלטנו בו. הייתה לי הזדמנות שפגעה בקורה ואחר כך פתח תקוה התחילה לשחק אגרסיבי. בן בינימין קיבל מרפק לפנים והיו עוד דברים כאלו, אבל בדקה האחרונה של המחצית נתתי את הגול".

כליבאת הוסיף: "במחצית השנייה זה היה סיפור אחר, כל שריקה הייתה נגדינו. אני לא מבין את זה, קיבלנו גול וחזרנו שוב למשחק אבל הפנדל שהשופט שרק נגדנו לא היה צריך להישרק ורבים אומרים את זה. אבל אני לא רוצה להסתכל יותר מדי על השיפוט. יש נקודות שאנחנו צריכם לשפר כמו בקישור, בהתקפה ובסיומת שלנו"

לקבוצה כמו עכו שתילחם כל העונה כל נקודה חשובה וכליבאת אמר: "זה נכון שאם לא היו שורקים את הפנדל הזה היינו עם שלוש נקודות חשובות ביותר, אבל אין מה לעשות - זה חלק מהמשחק. פעם זה לטובתך ופעם לרעתך. צריך להסתכל קדימה וגם על חצי הכוס המלאה והיא שאנחנו עם נקודה ראשונה העונה. אני מאמין שהנקודות עוד יגיעו, אנחנו בדרך הנכונה. אני מאמין".

עבור כליבאת, שהגיע בשנה שעברה מהפועל נצרת עילית למכבי חיפה, ממנה הושאל לעכו, היה זה שער ראשון בליגת העל. "אני שמח מאוד ששער הבכורה שלי הגיע", הוא אומר, "אני מרגיש מצוין בעכו. נותנים לי את הבמה להראות את מה שאני יודע. אני באמת מקבל חיזוקים על היכולת שלי. אני מרגיש שאני נמצא בכושר טוב וזה בזכות המאמן וההנהלה, שנותנים לי את הביטחון והשקט להציג את היכולת שלי. אבל אני כמובן לוקח הכל בפרופורציות. מדובר רק בשני משחקים עד עכשיו".

החלוץ התייחס גם לזימונו של דודו גורש לנבחרת ישראל: "קודם כל אני חושב שדודו אחד השוערים הטובים בארץ ואני מאחל לו בהצלחה. זה חלום של כל אחד לשחק בנבחרת. כשרואים את הזימונים ושפרננדז נותן הזדמנות לשחקנים שלא חשבו שהם יזומנו, זה מעניק מוטיבציה לעבוד עוד יותר קשה כדי אולי גם להגיע לנבחרת. יש מחשבה שאם הם נותנים הזדמנות לאחרים אולי גם שלך תגיע. גם בפן האישי - להפוך לשחקן לאומי היום זה נותן המון מעבר. אני מאמין שאני בדרך הנכונה".

אחרי פגרת הנבחרת בסוף השבוע הקרוב, תארח עכו את הפועל תל אביב, אבל כליבאת מאמין שקבוצתו יכולה להפתיע כשם שעשתה הפועל חיפה במחזור הראשון של העונה נגד הדאבליסטית: "בכדורגל הכל יכול להיות. אני מאמין שאלי יכין אותנו טוב. יש לנו מספיק זמן להכנה ואני מאמין שנעשה תוצאה טובה. הפועל תל אביב בכושר מצוין, אבל נגיע למשחק מולה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully