וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט: "נגזור את הטבלה מהעיתון ונשמור אותה"

החלוץ והפועל חיפה התקשו לעכל את העובדה שהם מוליכים את הטבלה: "הכי חשוב לדעת לשמור על עקביות במשחקים הבאים"

בבוקר אחרי הניצחון על הפועל רמת גן 1:2, בהפועל חיפה התקשו להאמין לעובדה שהם נמצאים במקום הראשון בטבלה אחרי המחזור השני. עדן בן בסט, שכבש את אחד השערים של האדומים אתמול, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אני אגזור את הטבלה מהעיתון ואשמור אותה. אנחנו שמחים מאוד על הניצחונות, אבל הכי חשוב לדעת לשמור על עקביות ועל רמת מוכנות מנטלית גבוהה למשחקים הבאים".

על החשש משחזור של התסריט מהעונה שעברה, אז פתחה הקבוצה את הליגה בסערה אך מיד ספגה רצף של הפסדים, אמר בן בסט: "אנחנו זוכרים את מה שקרה בעונה עברה ואנחנו מקווים שהעונה הדברים יהיו אחרת. אני מרגיש שהקבוצה כולה התבגרה, הרבה בזכות העבודה המצוינת של ניצן ואברי מונצ'ר. באופן אישי, אני מרגיש שיש עליי יותר אחריות העונה ואני שמח שמאמינים בי ונותנים לי את האפשרות לבוא ליותר ביטוי".

הבוקר הודיע אושרי רואש סופית כי דחה את הצעתה של מכבי חיפה, ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "החלטתי להמשיך לשחק בהפועל חיפה מועדון הבית שלי, לפחות עד סוף העונה". הקשר ההתקפי הלטבי ארטיומס אוסיפובס בן ה-21, שנמנה על סגל נבחרת לטביה הצעירה, צפוי לנחות היום בלילה ולהתחיל להיבחן בקבוצה. אוסיפובס ינסה ולהרשים את שירזי עד השביעי בחודש, מועד תום ההעברות לשחקנים ללא חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully