וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ואנדן בורה ינחת על מנת לחתום

הבלם הבלגי יגיע הלילה לישראל וייפגש עם ההנהלה. שביעות רצון מהיכולת נגד אשקלון: "נראינו כמו אלופה". טועמה מתקרב

בימים האחרונים פנתה הפועל תל אביב למגן נבחרת בלגיה, אנתוני ואנדן בורה, ששיחק בעונה שעברה בפורטסמות' האנגלית כמושאל מגנואה האיטלקית. אם השחקן ייתן את הסכמתו להגיע למועדון הוא יהיה הזר החמישי בסגל של אלי גוטמן ואמור לתפוס את מקומו של עמרי קנדה בהרכב, למרות היכולת הגבוהה שמפגין המגן בשבועות האחרונים. במקרה כזה לא מן הנמנע שהפועל תנסה למצוא לדני בונדר קבוצה אחרת. הלילה ינחת השחקן בישראל, ומחר ייפגש עם ההנהלה על מנת לחתום בקבוצה.

ואנדן בורה בן ה-22 נחשב בעבר לאחד משני שחקני העתיד של הכדורגל הבלגי ביחד עם וינסנט קומפאני וערך את הופעת הבכורה שלו באנדרלכט בגיל 16. באותן שנים עקבו אחריו לא מעט מהקבוצות הגדולות באירופה וב-2007 נרכש על ידי פיורנטינה. אלא שמאז חלה דעיכה במעמדו ועד היום הוא לא הצליח להגשים את מה שציפו ממנו, לא הרבה לשחק בגנואה ובעונה שעברה כאמור הושאל לפורטסמות. יחד עם זאת, אם יגיע לישראל, אין ספק שמדובר באחד מהשמות הגדולים שנחתו כאן בשנים האחרונות.

מעבר למגן הבלגי, האדומים ינסו לסגור היום סופית את חוזיהם של סלים טועמה וטוטו תמוז. במקרה של טועמה, הפועל כבר הגיעה עמו להסכמה על חוזה לשנתיים הקרובות והוא אמור לחתום על חוזה במועדון היום ולצאת ליוון בכדי להסדיר סופית את שחרורו מלאריסה. בעניין תמוז הדברים קצת יותר מסובכים. האלופה כבר הגיעה להסכמה עם בית"ר על מכירת השחקן, אך טרם ישבה עם החלוץ עצמו.

לאחר שבהפועל טענו כי תמוז מוכן להגיע רק כשחקן הרכב, אתמול בערב אמר מקורב לחלוץ: "אף אחד בהפועל לא דיבר עם טוטו. בדרך כלל אם רוצים שחקן המאמן או מישהו מהצוות המקצועי מתקשר לדבר עם השחקן. לא גוטמן ולא אבוקסיס דיברו עם טוטו ונראה כאילו הוא אופציה אחרונה. גם בבית"ר טוטו לא היה שחקן הרכב קבוע, ככה שזה מצחיק שהפועל טוענת דברים כאלה, אבל עם זאת טוטו לא יגיע להפועל להיות שחקן 17 או 18 כמו שי אבוטבול". מעבר לעניין המקצועי חוזהו של תמוז מסתיים בבית"ר בתום העונה ונראה כי החלוץ רוצה את כרטיס השחקן שלו ביד בסיום העונה. לכן לא בטוח שיסכים לחתום ליותר מעונה אחת, מה שעשוי ליצור סיבוך נוסף.

דה סילבה: "הכושר משתפר ממשחק למשחק"

אחרי הפסד במחזור הפתיחה להפועל חיפה ופציעה של איתי שכטר, שהביאו להרבה לחץ בהפועל תל אביב, יצאה אתמול(שבת) הקבוצה לפגרת הנבחרת במצב רוח טוב אחרי שבוע שכלל עלייה היסטורית לשלב הבתים של ליגת האלופות וניצחון ליגה ראשון העונה, 1:5 על הפועל אשקלון בבלומפילד.

למרות שחלפה על פני רד בול זלצבורג, הפועל הציגה במשחק נגדה יכולת לא טובה, אולם אתמול כבר היו מרוצים בקבוצה מהתצוגה. "נראינו כמו האלופה", אמר דגלאס דה סילבה בסיום, "היה לנו חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה כי ידענו שמכבי חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה ואסור לתת לה לפתוח פער. ב-0:4 קצת ירדה לנו המוטיבציה, אבל אין מה לעשות, זה חלק מהכדורגל. במחצית השנייה באנו כדי להעביר את הזמן. היה לנו קצת חם והתעייפנו, אבל בסופו של דבר ניצחנו. התוצאה של המשחק זו תוצאה שאנחנו השגנו בזכות היכולת שלנו, ולא בגלל טעויות שלהם. הכושר שלנו משתפר ממשחק למשחק, ואני מקווה שנמשיך ככה גם במחזורים הבאים".

על הבדלי הרמות בין ליגת האלופות לבין הליגה ועל ההגרלה בשלב הבתים, הוסיף הבלם: "ליגה זה ליגה, וצ'מפיונס זה צ'מפיונס. אתמול במחצית הראשונה נראינו כמו הפועל של העונה שעברה, במחצית השנייה לא כל כך, אבל אנחנו צריכים לחזור לעניינים ולעשות את ההפרדה הזו כדי שלא יהיה לנו בלאגן בראש. ההגרלה של הבתים בליגת האלופות היא לא מה שציפינו אבל אין מה לעשות, הגרלה זו הגרלה וזה מה שקיבלנו. מדובר בבית קשה מאוד, עם קבוצות חזקות. נצטרך להתכונן טוב כדי להגיע מוכנים להתמודדויות. יש לנו מאמן שיידע לעשות את העבודה שלו כשיגיע הזמן".

הערב (ראשון) ישתתפו שחקנים ונציגים מהקבוצה בערב התרמה מיוחד לנזקקים אותו מארגנת מדי ערב חג עמותת "פועלים באדום", שהקימו חלק מאוהדי הקבוצה. אוהדי הפועל אוספים במשחקים האחרונים מוצרי מזון לנזקקים, ויחד עם אנשי הקבוצה יכינו הערב חבילות לקראת ערב החג ויאספו כספים לרכישת ארוחות חג למשפחות נזקקות.

עדכון ראשון: 9:44
עדכון אחרון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully