וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: דני לוי ביקש מחיים יעקב להתחלף עם השופט

28.8.2010 / 23:30

טען: "שוקלים לא לעלות למחצית השנייה". לוי בתגובה: "נכון שביקשתי מהשופט הרביעי לעלות, מחר אתלונן נגד ריינשרייבר"

בהנהלת הפועל פתח תקוה מגנים על שחקני הקבוצה ואלי מחפוד לאחר התיקו (2:2) מול הפועל עכו הערב (שבת), ומפנים את ההאשמות העיקריות לשופט. במהלך המחצית שמעו השחקנים ששהו בחדר ההלבשה צעקות שהגיעו מכיוונו של חבר ההנהלה דני לוי ששהה מחוץ לחדר.

מתברר כי לוי שוחח עם השופט הרביעי חיים יעקב ואמר לו: "אני מבקש שתתחלף עם השופט (רועי ריינשרייבר, א"י) ותשפוט אתה. הוא שופט חדש, הוא לא צריך לשפוט יותר". לטענת גורמים בקבוצה, לוי טען כי הוא שוקל שלא לעלות למחצית השנייה בטענה שהשופט טעה מספר פעמים לטובת הקבוצה האורחת. מחר מתכוון לוי לפנות לאיגוד השופטים ולהתלונן על תצוגת השיפוט.

"זה נכון ששקלנו לא לעלות לכר הדשא במחצית השניה", אישר הערב לוי. "לא היה אכפת לי לקבל קנס בגלל שערוריית שיפוט. ביקשתי מחיים יעקב שהוא יעלה לשפוט כי חשבתי שצריך שופט מנוסה יותר. אני מתכוון להתלונן באיגוד השופטים נגד השופט הצעיר".

לוי נתן גיבוי מלא לשחקניו ולמחפוד. שחקנים בקובצה אמרו בסיום: "מתיאס נגע בכדור בדרך לשער הראשון, השני היה עצמי של אסוס, זה חוסר מזל משווע. עכו לא קבוצה, המשחק הזה יכל להיגמר היום בתבוסה". מחפוד אמר: "אני מאוכזב מזה שלא ניצחנו. שלטנו וקיבלו שני גולים עצמיים. אני מרגיש מאוכזב כמו הקהל. השארתי את הקבוצה בליגה וקשה לי שהיא לא מתפקדת". דודו ביטון הוסיף: "זה מעודד שחזרנו מפיגור. אני שמח שכבשתי אבל יותר חשוב שהקבוצה תצליח לנצח. אני מאמין שנחבר יותר בפגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully