וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "עד יום שלישי נביא חיזוק"

על אף ה-1:5 של הפועל ת"א על אשקלון, אלי גוטמן יודע שקבוצתו חייבת להתחזק. אוהדים קיללו את קצרה. קנדה: "לשחק בבלומפילד בלי קהל זה כמו להתחיל בפיגור". מנגד עזורי מבטיח: "אשקלון תיראה טוב יותר בעתיד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא מעט לחץ השתחרר הערב (שבת) בבלומפילד, אם כי אם לשפוט לפי היציעים, לא הרבה אנשים ראו זאת. הפועל תל אביב השאירה מאחוריה את ההפסד להפועל חיפה במחזור הראשון, את הדרמה סביב אלי גוטמן וגם את העלייה ההיסטורית לליגת האלופות, חזרו ממוקדים אל הליגה, והתעללו ללא רחמים בהפועל אשקלון, כשהם מביסים אותה 1:5. בהפועל צריכים להיות מרוצים מאוד מההתקפה, שממשיכה להיראות קטלנית מאוד, וגם מהופעתו של עמרי קנדה, שבישל לא פחות משלושה שערים ב-20 הדקות הראשונות.

האוהדים הפגינו מחוץ לאיצטדיון נגד ההנהלה

אלי גוטמן, שחזר אל הליגה לאחר ההתפוצצות שלו במחזור הקודם, אז זעם על ההתאחדות לכדורגל, נראה צועק על שחקניו לכל אורך המשחק, גם לאחר שהקבוצה הוליכה בארבעה שערים. "המקצוע שלי הוא לכוון ולהדריך את השחקנים שלי. זה הכדורגל", אמר גוטמן. "היו לנו רגעים היום שנרגענו וברגעים האלה צריכים את המאמן".

גוטמן אף נשאל כיצד עושים את המעבר בין מוקדמות ליגת האלופות להפועל אשקלון, ואמר: "צריך לבוא ברצינות, לדעת לעשות את ההפרדות, בדיוק כמו שעשינו בשנה שעברה בליגה האירופית". על השמועות שסובבות את הקבוצה בנוגע לחיזוק אמר המאמן: "אנחנו נחזק את הקבוצה, ההנהלה שלנו קיבלה את ההחלטה, ואני מאמין שעד יום שלישי נביא שחקנים חדשים". כזכור, ביום שישי ראשי הפועל תל אביב נפגשו עם הקשר סלים טועמה והגיעו להסכמה עקרונית על שובו למועדון.

עמרי קנדה, שסיים כשחקן המצטיין, לאחר שבישל שלושה שערים ב-23 דקות, אמר בסיום: "בישלתי שלושה שערים, וזה בגלל שערן (זהבי) וגילי (ורמוט) היו מצויינים. אנחנו מלוכדים גם מבחינה חברתית וגם מקצועית, לא זלזלנו באף קבוצה, בטח לא באשקלון. לשחק בבלומפילד בלי קהל זה כמו להתחיל בפיגור 1:0, אבל שיחקנו טוב וניצחנו".

קנדה אף נדרש להתייחס לעובדה כי לא הוזמן לנבחרת לקראת מלטה. "החלום של כל שחקן זה להגיע לנבחרת. אני עובד קשה באימונים ואני חושב שרואים את זה במשחקים. אני לא אכנס לדיונים אם מגיע לי או לא מגיע לי. אני אמשיך לשחק ואנסה להוכיח לפרננדז על המגרש. כשהוא ירצה שאהיה בנבחרת, אני אגיע במהירות".

חרף העובדה שהמשחק הערב של הפועל תל אביב מול הפועל אשקלון נערך ללא קהל, מאות אוהדים של האדומים הפגינו מחוץ לבלומפילד נגד ההנהלה ונגד העובדה שהמשחקים של הקבוצה בליגת האלופות ככל הנראה ייערכו באיצטדיון רמת גן. כבר לפני מספר ימים הודיעו האולטראס של הפועל כי הם יחרימו את אצטדיון רמת גן. בשל כך פנו חיים רמון והחשב ניר כץ כדי לנסות שוב לבטל את החלטת אופ"א על כך שמשחקי הקבוצה בליגת האלופות יתקיימו באיצטדיון הלאומי.

בכל אופן, הגרעין הקשה באוהדי הפועל סבור כי ההנהלה לא עשתה מספיק בכדי לארח את המשחקים בבלומפילד ולכן אוהדי הקבוצה התכנסו להפגין כנגד ההנהלה. עיקר הכעס מופנה לאלי טביב, מכיוון שבניגוד למוני הראל, לא התעקש על כך שהמשחקים ייערכו בבלומפילד ואפילו חשב שכלכלית רמת גן ישתלם יותר. בעקבות זאת, נציגו גבי קצרה ספג היום את מירב הקללות.

* מקורבים למאור בוזגלו ניסו לקדם בימים האחרונים את העברתו של הקשר למדי הפועל תל אביב. בין מקורביו של בוזגלו לבין הנהלת האדומים יש איזשהו סיכום עקרוני על תנאיו של השחקן, אך במכבי תל אביב מכחישים לחלוטין את אפשרות קיום העסקה.

"אשקלון תיראה טוב יותר בעתיד"

מנגד, באשקלון היו מאוכזבים מאוד, אך ניסו שלו לקחת את ההפסד הכואב בצורה דרמטית מדי. מאמן הקבוצה, גיא עזורי אמר בסיום: "לא נעים להפסיד ובטח לא בתוצאה כזאת. קשה להתמודד מול הפועל גם כשאתה ביכולת טובה". עזורי ניסה להסביר את התוצאה, ואמר: "כמאמן אתה מדבר כל השבוע ומתכונן לדברים מסויימים, ואז אתה מגיע למשחק ויש טעויות, שחקנים לא נכנסים למשחק, ולצערנו זה קרה היום. זה הכדורגל. כל דבר שהפועל עשו נכנס לרשת".

עזורי המשיך ואמר: "גם אחרי הניצחון שלנו אמרתי שחסרים לנו שלושה שחקנים. הפועל אשקלון חייבת להתחזק ולהשתפר. זאת קבוצה חדשה לחלוטין שנבנתה מאפס". המאמן נשאל כיצד נותר כה רגוע גם לאחר שקבוצתו ספגה ארבעה שערים מהירים: "אם הייתי נסער זה היה משנה את התוצאה?", שאל עזורי. "להיות בפיגור 4:0 אחרי שלושים דקות זה לא פשוט. לכן עשיתי את השינוי וחיפשתי לצארת מזה בצורה יחסית מכובדת ולא להתפרק לגמרי. ברור שאני לא רואה שום נקודת אור, יש הרבה דברים שנצטרך לתקן אבל הליגה עוד ארוכה, ואשקלון תיראה טוב יותר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully