וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוח טומי ג'ון לשטרסבורג. מני לווייט סוקס?

28.8.2010 / 0:07

המגיש הצעיר של וושינגטון, ההבטחה של ה-MLB, סובל מקרע במרפק ויושבת ליותר משנה. שיקגו תבעה את רמירז מהווייברס

פציעת מרפק היא הפציעה הקשה ביותר למגישים ב-MLB. פיצ'ר פצוע עלול להזדקק לניתוח טומי ג'ון, שמצריך ממנו זמן החלמה בן יותר משנה. המזל הרע הזה דבק גם בסטיבן שטרסבורג מוושינגטון, הבחירה מספר 1 בדראפט 2009, שסובל מקרע ברצועות ויזדקק לניתוח שישביתו למשך שנה עד שנה וחצי. זה אומר שהוא בטוח לא יפתח את עונת 2011 וכפי הנראה גם לא יטול בה חלק כלל.

שטרסבורג, שסומן כהבטחה גדולה, נכנס בסערה לליגה במהלך העונה. הוא פתח ב-12 משחקים, מהם ניצח בחמישה והפסיד בשלושה, וה-ERA שלו עומד על 2.91. במשחק הבכורה שלו ביוני הוא סילק 14 חובטים בסטרייקאאוט. הוא יטוס לחוף המערבי לקבל חוות דעת נוספת, אולם כרגע נראה שאין מנוס מניתוח.

זוהי מכה קשה לתקוות של וושינגטון ובכלל לתקוות של עולם הבייסבול. החזרה מניתוח טומי ג'ון לא פשוטה כלל, ולעתים קרובות המגישים לא חוזרים כפי שציפו מהם. הנשיונלס יקבלו בכל מקרה בחירות דראפט גבוהות נוספות בסיום השנה עקב המאזן הדל שלהם.

שיקגו וייט סוקס בחרה את מני רמירז מהווייברס, לאחר שרמירז הוצב שם לפני מספר ימים על ידי לוס אנג'לס דודג'רס. אלא שמני עדיין רחוק מהגרביים הלבנים, משום שייתכן שלוס אנג'לס תרצה להשאירו בקבוצה. אם זה לא יקרה, הקבוצות יצטרכו להגיע להסכמה בנושא התמורה, כשייתכן ששתי הקבוצות יתחלקו בשכר שנותר לו בחוזה. רמירז לא צפוי להטיל וטו

עדכון ראשון: 27.8.2010, 18:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully