וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "מאמנים קודמים סלחו והבליגו, לא אני"

דור בלך

27.8.2010 / 14:57

מאמן בית"ר ירושלים נזף בשחקניו בהכנה למכבי ת"א בראשון: "אם אצטרך, אעשה שינויים". תמוז יחזור להרכב אם לא ימכר

לאחר התבוסה למכבי נתניה בשבוע שעבר, בבית"ר ירושלים חוששים מאוד מהמשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. היום (שישי) כינס אורי מלמיליאן את שחקניו לשיחה בה נזף בהם על היכולת הדלה שהציגו, ויותר מכך על חוסר מחיובותם.

"כל מי שלובש את החולצה של בית"ר צריך לדעת שהיא מגיעה עם המון חובות ולא רק עם זכויות. זו חולצה שדורשת ממי שלובש אותה לעמוד בדרישות שהמועדון הזה הציב לאורך כל השנים", גער המאמן בשחקניו. "אני דורש מכם לשחק בשיא המוטיבציה ולהשאיר את הלב על המגרש בכל משחק, בכל שבוע, ומול כל יריבה".

למרות זאת, בסביבתו של מלמיליאן מספרים כי דווקא העובדה כי מדובר ביריבה חזקה כמו מכבי תל אביב מרגיעה אותו ומבטיחה ששחקניו יגיעו במלוא המוכנות למשחק. המאמן דאג להחדיר מוטיבציה בשחקניו ולהזהיר אותם כי מקומו של איש אינו מובטח בהרכב "ראיתי אתכם בשנים האחרונות. ראיתי שחקנים שירדו בשלוות נפש אחרי הפסדים ותבוסות. זה לא יקרה פה. ראיתי גם איך מאמנים קודמים סלחו והבליגו. אני לא אחכה כמו אחרים לסוף הסיבוב הראשון כדי לראות מה קורה, אני קולט מהר מאוד ואם אצטרך, אעשה שינויים גם במחזור השני וגם בשלישי".

המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב בשבת, בראשם חזרתו של טוטו תמוז להרכב, אם לא ימכר עד אז. החלוץ במגעים עם מכבי והפועל תל אביב, כשאיציק קורנפיין, שתחילה דרש עליו 800 אלף דולרים, מוכן כבר לשחררו תמורת פחות ממחצית מהסכום, ובבית"ר מאמינים כי עד לראש השנה ימכר. פרט לתמוז, גם אלי דסה הצעיר יפתח כמגן ימני במקום ליאור ראובן ואביתר ברוכיאן בעמדת המגן השמאלי במקום עידן טל. קובי מויאל פצוע ובספק למשחק, כשבמידה ולא יוכל לשחק, יתפוס טל את מקומו בהרכב. גם שמעון גרשון בספק ומתן בראשי בכוננות לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully