וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר ואבידור זומנו לסגל הנבחרת

27.8.2010 / 12:26

לואיס פרננדז פרסם סגל של 23 שחקנים לקראת המשחקים מול מלטה וגאורגיה בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2012. שני החלוצים של מכבי תל אביב יחליפו את ברדה וקולאוטי הפצועים. שכטר, מליקסון ואלמוג כהן בפנים. גם דודו גורש

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, פרסם היום (שישי) את סגל הנבחרת לצמד המשחקים מול מלטה וגאורגיה בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2012. בהיעדרם של מספר שחקני התקפה, המאמן החליט לזמן את צמד חלוצי מכבי תל אביב אלירן עטר ויובל אבידור, שעבורם מדובר בזימון בכורה לסגל. שם מעניין נוסף בסגל שמונה 23 שחקנים הוא הקשר מאור מליקסון מהפועל באר שבע.

כאמור, הפצועים אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי, ברק יצחקי וביברס נאתכו נותרו מחוץ לסגל. איתי שכטר, שנפצע בשבוע שעבר, זומן. שוער הפועל עכו דודו גורש ישמש כשוער השלישי במקומו של אריאל הרוש, ששוחרר לצעירה. בגזרת הלגיונרים: פרננדז כלל את אלמוג כהן מנירנברג וכן את תמיר כהן וטל בן חיים, שעדיין לא שיחקו בליגה. גם בירם כיאל, שמצטיין בסלטיק, הוחזר לסגל לראשונה בעידן פרננדז.

ישראל תארח את מלטה ביום חמישי, שני בספטמבר, בשעה 21:15. חמישה ימים לאחר מכן תתארח אצל גאורגיה.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט, אוהד לויטה, דודו גורש

הגנה: טל בן חיים, יואב זיו, דני בונדר, דקל קינן, דדי בן דיין

קשרים: אלמוג כהן, תמיר כהן, בירם כיאל, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יוסי בניון, מאור מליקסון

התקפה: איתי שכטר, אלירן עטר, שלומי ארבייטמן, יובל אבידור, בן סהר

פרננדז: "מתחילים הרפתקה עם הרבה התלהבות"

בפתיחת מסיבת העיתונאים, בירך לואיס פרננדז את מכבי והפועל תל אביב על הדרך האירופית. מיד לאחר מכן, אמר: "יש לי הרבה ביטחון שעם הסגל הזה נוכל לנצח ונגיע למטרה. טל (בנין) ואני עקבנו אחרי השחקנים וגיבשנו רשימה של 40 שחקנים. אנחנו עוקבים אחרי כולם. יש שחקנים חדשים שנתנו להם הזדמנות להוכיח את עצמם בנבחרת, ומי שלא נמצא בסגל, לא נשכח אותו ונמשיך לעקוב אחריו".

על תחילת הקמפיין, אמר המאמן הלאומי: "זו תחילת הרפתקה שיש בה הרבה התלהבות של כל הנבחרת והצוות המקצועי. תמיד אפשר להעביר מסר ולקרוא לאוהדים, כל ישראל אוהבת את הנבחרת. צריך אווירה טובה נגד מלטה כדי לנצח, שכולם יבואו למלא את רמת גן. יש שני משחקים שאנשים חושבים שיהיה קל נגד מלטה וגאורגיה, אבל לא יהיה קל להתחיל. צריכים לפתוח עם ניצחון, יש הרבה כישרון וכולם רוצים לנצח. המטרה היא לנצח את מלטה ואחר כך לחשוב על גאורגיה".

פרננדז נשאל על הסגל שבחר, ואמר: "יש הרבה פוטנציאל בהתקפה עם בן סהר ואיתי שכטר. לגבי יובל אבידור, אני עוקב אחריו הרבה זמן. הוא מאוד מהיר ויש לו תנועה טובה לעומק. אני אוהב את השחקן הזה כי הוא משחק תמיד עם הרבה התלהבות ורצון. אני רוצה הגנה חזקה, קישור יצירתי והתקפה שיודעת להבקיע שערים".

המאמן התייחס לדקות המשחק של השגרירים: "תמיר כהן עשה הכנה טובה עם בולטון, טל בן חיים שיחק 90 דקות השבוע ועוד משחק או שניים. יש לי חמישה או שישה שחקנים שאמורים להיות הגרעין שלי בנבחרת. מסביבם יהיו שחקנים רעננים שיביאו התלהבות ורצון לשחק. יש ליגות שהחלו וכאלה שעדיין לא החלו. אלמוג כהן עשה את ההכנה עם נירנברג ויש עוד שחקנים שמשחקים בליגה הישראלית. אם מסתכלים על הרשימה, כמעט כולם שיחקו.

"פגשתי כבר הרבה מאמנים ודיברתי איתם", המשיך המאמן הלאומי. "נבחרת ישראל היא נבחרת של כל העם, ואחרי סוף השבוע שיהיה פה מחזור ליגה, כבר ביום שני אני אבקש מכולם להיות מאחורינו לתחילת הקמפיין. אני מבקש שכולם יהיו קרובים אלינו. הסגל שפרסמתי זו רשימה שאני מאוד מאמין בה. אני יודע שהשחקנים באים עם הרבה התלהבות. לפני שבועיים הרגשתי את זה וגם עם יוסי בניון דיברתי ויש לו מוטיבציה אדירה, כמו גם טל בן חיים. אני מרוצה שלבחורים האלה יש ניסיון ואני מאוד רוצה להעפיל לאליפות אירופה. למרות שהבית קצת קשה, זה לא מהטבע שלי לחשוב כך ויש לי הרבה מוטיבציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ביקורת בנבחרת: "פרננדז זימן מעט מדי שחקן הגנה"

בנבחרת הביעו פליאה כי דווקא השוער לירן שטראובר נמצא מחוץ לתוכניות של המאמן. שחקנים בנבחרת אמרו כי השוער תרם רבות בקמפיין הקודם מבחינה חברתית, ולא ברור מדוע לא זומן הפעם, על חשבונם של לויטה או גורש. משיחות עם שחקני הנבחרת בנוגע לסגל עולה שאלה נוספת - מדוע זומנו רק חמישה שחקני הגנה, כשארבעה מהם אמורים לפתוח בהרכב. "פציעה אחת עשויה לחסל את כל התוכניות", אמר אחד השחקנים, "פרננדז חייב לזמן עוד שני שחקני הגנה לפחות".

קלמי סבן הודח מהסגל בין היתר בגלל ההופעה הלא טובה שלו מול פריס סן ז'רמן. יואב זיו אמור לפתוח באגף ימין ובן דיין בשמאל. טל בן חיים ודקל קינן יפתחו כבלמים ודני בונדר אמור לשמש כשחקן מחליף.

יש לציין כי ביברס נאתכו, שלא זומן כלל גם במחנה האחרון, טרם חזר לאימונים מלאים של רובין קאזאן. אלמוג כהן, שזומן גם בפעם הקודמת, ימשיך לקבל קרדיט. מי שצפוי לקבל לא מעט דקות הוא בירם כיאל, שנמצא בכושר נהדר מאז הגיע לסלטיק, שהודחה אתמול מהליגה האירופית. אליניב ברדה דיווח עוד לפני הזימון כי ספק אם הוא יוכל להיות כשיר לאימונים ולכן לא זומן. אם ברדה יחלים ייתכן שיזומן מחדש בתחילת השבוע.

"אני שמח להיות חלק מהנבחרת, שוחחתי לא מעט עם פרננדז בעבר ואני יודע שהוא מעריך אותי", אמר כיאל, שקיבל את הבשורה לפני אימון השחרור של סלטיק. כיאל יגיע רק ביום שני לישראל בעקבות משחקה של קבוצתו ביום ראשון. שלומי ארבייטמן הוסיף: "שמחתי לשמוע שפרננדז זימן אותי, אני שמח לחזור לסגל, זאת גאווה גדולה. אתן הכל כדי לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully