וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאם בראדפורד נראה טוב

27.8.2010 / 11:18

הקוורטרבק הצעיר של הראמס חילק שני טאצ'דאונים ב-35:36 על ניו אינגלנד, אייברי נפצע בברך. רוג'רס הרשים מול הקולטס

משחקי טרום העונה לא מרמזים כהוא זה על העונה הרגילה, אבל אוהדי סט. לואיס ראמס יכולים כבר לשאוב עידוד משחקן הפרנצ'ייז החדש שלהם סאם בראדפורד. הקוורטרבק הרוקי פתח הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק קבוצתו בפוקסבורו ורשם מאזן נאה של 15 השלמות מ-22 ניסיונות מסירה, 189 יארד ושני טאצ'דאונים ללא איבוד אווירי. הראמס ניצחו 35:36, כשטום בריידי רושם בצד השני 18 מ-22 ל-273 יארד ושלושה טאצ'ים.

"אני צריך לצפות בהקלטה של המשחק כדי לראות איך הוא התמודד עם סיטואציות של לחץ", אמר מאמן הראמס סטיב ספאגנולו על הכוכב הצעיר שלו. בראדפורד עצמו התרגש מהחוויה: "היה פיצוץ, היה לי כיף. עשיתי את מה שאני רגיל לעשות - להוביל את ההתקפה שלי לאורך המגרש".

אלא שלראמס יש גם חדשות קצת פחות טובות - התופס דוני אייברי נפצע בברכו. כרגע לא ברורה חומרת הפציעה, אולם לפי התגובות של ספאגנולו, נראה שאייברי ייעדר זמן ממושך, אם בכלל יראה מגרש העונה. "אנחנו חושבים שזה רציני", אמר המאמן.

בגרין ביי, ארון רוג'רס ממשיך לעשות מה שעשה בשנה שעברה ולפזר טאצ'דאונים. הפאקרס מחצו את אינדיאנפוליס 24:59, רוג'רס חילק שלושה טאצ'דאונים ב-21 מ-29 ל-195 יארד. פייטון מאנינג הסתפק בשני טאצ'ים עם 15 מ-26 ל-214 יארד. הוא גם נחטף פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully