וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "מצפה להביא משהו חדש למכבי"

27.8.2010 / 8:32

הגארד מרוצה מהחתימה במדים הצהובים: "דיברתי עם בלאט. זו הייתה הסיטואציה הכי טובה עבורי. מצפה לשחק עם בייבי שאק"

את הימים האחרונים, שעשה בביתו שבשיקגו, בילה ג'רמי פארגו לא מעט בשיחות טלפון. "לפני שלקחתי את ההחלטה להגיע למכבי תל אביב הייתי חייב להתייעץ עם הרבה אנשים", מודה הגארד שחתם אתמול (חמישי) על חוזה במדי סגנית האלופה, "דיברתי עם וויל ביינום, שאמר לי שהוא אהב לשחק בקבוצה. שוחחתי עם אחי, ששיחק תחת דייויד בלאט והמליץ לי להגיע. והיו לי גם לא מעט שיחות עם בלאט עצמו".

מה בלאט אמר לך?

"הוא הסביר לי את המצב. הוא אמר לי שלהצטרף למכבי זו הזדמנות טובה עבורי, שמכבי זה ארגון טוב. דיברנו על המשחקים ביורליג, על כך שנשחק המון משחקים לעיני הרבה אנשים".

הוא דיבר איתך לגבי תפקידך בקבוצה?

"דיברנו יותר על הדברים שציינתי. אני יכול להגיד שדייויד הוא אדם נהדר ואחי אמר לי עליו דברים טובים".

את הקיץ הנוכחי העביר פארגו בן ה-22 בליגת הקיץ של ה-NBA, כששיחק במדי שארלוט ומינסוטה. אז מדוע הגיע לבסוף למכבי? "רציתי ללכת ל-NBA, אבל זה פשוט יצא ככה", הוא מסביר. " דווקא היו לי כמה הצעות מארצות הברית ומאירופה, אבל להצטרף למכבי הייתה הסיטואציה הכי טובה עבורי. הרי זה ארגון מצוין, קבוצה טובה ומקום טוב להיות בו. כל אלו היוו שיקולים שהיו חשובים לי. בכלל, להיות במכבי זו סיטואציה שרוב השחקנים היו רוצים להגיע אליה ומתפללים לקבל הזדמנות כזאת".

הרכז מחמיא לחבריו החדשים לקבוצה. "יש במכבי שחקנים טובים ואני מצפה לשתף איתם פעולה. לבייבי שאק (שחורציאניטיס ו.כ) יש טריקים שהוא למד ביורוליג ואני חושב שהוא שחקן מסיבי שיעשה עבודה טובה. ללא מעט שחקנים במכבי יש ניסיון ביורוליג, ואני מקווה ללמוד מהניסיון שלהם, אבל במקביל אני מצפה להביא משהו חדש מעצמי בכדי ולעזור ככל שאני יכול לקבוצה לנצח, זו המטרה האישית שלי. מבחינת מכבי, לדעתי, המטרה העונה היא לנצח כל משחק ולהגיע הכי רחוק שאפשר. הרי בשביל זה אתה משחק".

לא חושש מהלחץ

לפני כחודשיים וחצי זכה הגארד האמריקאי באליפות המדינה עם הפועל גלבוע/גליל עליון אחרי ניצחון על קבוצתו הטרייה. "מאוד רצינו לזכות באליפות", משחזר פארגו. "היינו קבוצה יותר טובה באותו המשחק. אני מאמין שגם מכבי רצו לנצח, אבל אנחנו היינו אלה שעשו את זה בסוף.

"במשך כל השנה היינו קבוצה טובה ומחוברת", הוא מוסיף, "כמובן שגם מכבי היו טובים בשנה שעברה, אבל באותו משחק קלענו את הזריקות, ולקחנו אליפות. אהבתי בגליל את כל הצוות, אם זה את ליאור ליובין, השחקנים, כל הצוות שם. בדיוק לפני כמה ימים דיברתי עם בריאן רנדל".

גליל היא קבוצה קטנה יחסית ואין בה את הלחץ של מכבי. כיצד תתמודד עם הלחץ?

"כדורסל זה משחק שאתה צריך לשחק בכל פעם שאתה עולה למגרש וזה לא משנה איפה אתה משחק. צריך לדעת להתמודד עם לחץ בכל מקום שתהיה. הרי בכל מקום שתשחק יש את הרצון לנצח וכמקצוען אתה צריך לדעת להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully