וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד מתכנן לספסל את אמאמו

26.8.2010 / 20:05

השוער שספג שלושה שערים באשקלון יירד לספסל, דורי יפתח. שחקן: "לא הוא אשם". גל כהן התאמן עם זריקה

בהפועל פתח תקוה מצאו את האשם בהפסד להפועל אשקלון: השוער הגנאי, וויליאם אמאמו, יסופסל במשחק הקרוב נגד הפועל עכו כחלק מהסקת המסקנות מההפסד האחרון. לפיכך, השוער שניר דורי אמור לפתוח בשערה של הקבוצה. "לא אמאמו אשם בהפסד, לא ברור למה דווקא הוא מכל השחקנים סופסל".

במעודון היה מי שאמר שמאז שאמאמו קיבל את אפודת השוער הראשון, הוא נראה פחות מרוכז באימונים. מחפוד שתרגל הערב את ההרכב שלו לא ביצע שינויים נוספים בהרכב, כשכבר עתה ברור שאם גל כהן יהיה כשיר למשחק הוא יחליף את עדי מחפוד. בצוות המקצועי מעריכים שהשחקן יהיה כשיר למשחק, אך רק מחר תתקבל תשובה סופית בעניין.

כהן התאמן היום עם זריקה שקיבל לפני האימון. השחקן כבר הבהיר למחפוד שיעשה הכל כדי לשחק, גם אם לא יהיה כשיר במאה אחוז ויצטרך לעלות עם זריקה. המגן עמנואל מתיאס תורגל אף הוא בהרכב הפותח והוא יהיה כשיר למשחק.

עדיין לא ברור האם המגן השמאלי של קבוצת קורטרייק הבלגית, הסרבי מלאדן לזארביץ' (1.86, 26), יצורף לקבוצה. המנכ"ל אפי צפריר והבעלים תומר סיני בחופשה פרטית בחו"ל וכשיחזרו לארץ ייתכן שהמשא ומתן יתקדם. הבלם אורי פסו והחלוץ שלומי אזולאי ממשיכים להתאמן ואחד מהם עשוי לחתום. הבלם אודי חנון הוצע למחפוד בימים האחרונים, אבל המאמן החליט בינתיים לדחות את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully