וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו חתם לעונה אחת במכבי תל אביב

26.8.2010 / 17:34

הגארד האמריקאי תפס את מקומו של מיקאיל טורנס והפך רשמית לשחקן הרכש השישי של הצהובים. ישתכר כ-250 אלף דולר

אחרי משא ומתן שהתנהל בשבוע האחרון, מכבי תל אביב צירפה היום (חמישי) לשורותיה באופן רשמי את הגארד ג'רמי פארגו (24, 1.88 מטרים). האמריקאי, שהצעיד בעונה שעברה את הפועל גלבוע/גליל עליון לאליפות מדהימה על חשבון הצהובים, חתם לעונה אחת במהלכה ירוויח 250 אלף דולר.

כעת עומד מסע הרכש של המאמן דייויד בלאט על שישה שחקנים, אחרי שכבר צירף לסגל במהלך הפגרה את טל בורשטיין, אלישי כדיר, ג'ף פוט, ריצ'רד הנדריקס וסופוקליס שחורציאניטיס. פארגו ניסה במהלך הקיץ להתקבל ל-NBA ונבחן בשארלוט בובקאטס, אך לא זכה לחוזה והחליט לחזור לישראל.

מאמן הצהובים, דייויד בלאט, אמר לאחר החתימה: "אנחנו מאוד שמחים לצרף את ג'רמי לסגל. הוא גארד מאוד כשרוני, ווינר מוכח, ושחקן צעיר שמיום ליום משתפר ומתפתח. הוא נותן לנו הרבה יצירתיות בקו האחורי, הגנה טובה ובעיקר יכולת נפלאה במגרש הפתוח. אנחנו שמחים שהוא החליט לוותר על אופציית ה-NBA שלו כדי להצטרף אלינו כבר עכשיו".

פארגו, 24, 1.88 מטר, בוגר מכללת גונזאגה, שיחק בשנה שעברה - הראשונה המקצוענית שלו - בהפועל גלבוע/גליל עליון ושימש בורג מרכזי בקבוצה שזכתה באליפות. ב-22 משחקים בליגה הסדירה, העמיד ממוצעים של 15 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק ובפלייאוף רשם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully