וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מרוצה ממשחק הלחץ, תביאו את זה למשחק"

26.8.2010 / 20:23

אלישע לוי הכין את שחקניו למכבי פתח תקוה. עוסמאן: "הניצחון בבלומפילד החזיר לנו ביטחון". רפאלוב שוב תורגל בהרכב השני

מכבי חיפה קיימה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת, כשעוד לפני האימון שוחח המאמן אלישע לוי עם שחקניו. "אני מרוצה ממשחק הלחץ שעשינו נגד מכבי תל אביב, אני רוצה שתביאו את זה למשחק נגד פתח תקוה. זה מה שניצח לנו את המשחק". מאוחר יותר תרגל המאמן את ההרכב ולא שינה דבר ביחס למשחק הקודם בבלומפילד. המשמעות: ליאור רפאלוב ימשיך לשבת על ספסל הקבוצה, בעוד שאייל גולסה אמור לפתוח. מחר יתרגל לוי את ההרכב הסופי. אייל משומר יחזור לסגל הקבוצה.

המגן עלי עוסמאן התייחס למשחק ואמר: "אני מקווה שנמשיך באותה יכולת כמו במשחק הקודם ואין סיבה שלא נחגוג בסיום. הניצחון הזה החזיר לנו הרבה ביטחון". האתר הרשמי של מכבי חיפה ציין כי הנשיא יעקב שחר יציין במשחק הקרוב 600 משחקי ליגה כנשיא המועדון. הקפטן יניב קטן יציין את הופעתו ה-350. מאז הגעתו של שחר הקבוצה הוליכה את טבלת הליגה 255 שבועות (43 אחוז מהזמן), ניצחה ב-352 משחקים, סיימה 141 פעמים בתוצאת תיקו ונוצחה ב-106 משחקים בלבד. עוסמאן אמר על כך: "ניצחון יעשה לו הרגשה טובה, ברור שניתן הכל עבורו, אבל קודם כל נעלה כדי להשיג שלוש נקודות".

לחץ בחיפה למכור את מסיללה

חיפה מפעילה בימים האחרונים לחצים על סוכנים ישראלים וזרים, כדי למצוא קבוצה למגן השמאלי שלה, פיטר מסיללה, במטרה שיעזוב את הקבוצה עד חודש ינואר. הסיבה: המגן יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה ויוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בעוד כארבעה חודשים.

בחיפה מוכנים לשחרר את השחקן כבר עכשיו אם תגיע הצעה ריאלית, משום שבעוד שבוע וחצי יינעל מועד ההעברות והקבוצה לא תוכל למכור אותו עד ינואר. השחקן עצמו סיפר למקורביו כי יציע למועדון להאריך את חוזהו בעונה נוספת תמורת 350 אלף דולר, על מנת שהמועדון יוכל למכור אותו תמורת סכומי עתק. מסיללה מרוויח כעת בחיפה כ-210 אלף דולר. לחיפה יהיה כדאי להאריך את חוזהו במידה ולא תמכור אותו עד ינואר, משום שהיא תרוויח דמי העברה גבוהים.

עדיין אין כל התקדמות בגזרת הבלם אושרי רואש. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ דרש מיליון שקל עבור השחקן, אך בשיחה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק הובהר לו שחיפה לא תשלם את הסכומים האלה. ביום ראשון יחודשו המגעים עם הבלם. סוכנו של הבלם רמי גרשון שהוזכר כמועמד לקבוצה, דודו דהאן, הבהיר לראשי המועדון כי כרגע האופציה לשחרורו אינה ריאלית, אך בחיפה מאמינים כי אם יירדו מאופציה רואש, ניתן יהיה לגשר על הפערים.

עדכון ראשון: 17:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully