וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "טביב ואני חלוקים בהרבה דברים"

אחד מבעלי הפועל ת"א התייחס ליחסיו עם שותפו. סלטיק התעניינה בשכטר, שיחמיץ את אשקלון בשבת. שי אבוטבול נשאר

אחד הבעלים של הפועל תל אביב, מוני הראל, נמצא כבר במונאקו לקראת הגרלת ליגת האלופות הערב (חמישי, שידור ישיר בספורט 5+ ו-5HD), ובראיון לגלי צה"ל הוא סיפר על החיכוכים האחרונים מול אלי טביב. "אנחנו חלוקים בהרבה דברים, אבל אנחנו מדברים", אמר הראל, שהתייחס גם לנושא המאבק על הקרדיטים בהעפלה לליגת האלופות: "זו יציאה שלא במקום. אני בטוח שאלי מצר על האמירה הזו. הכל צריך להתחבר יחד כי מאמן צריך שחקנים ושחקנים עולים כסף".

על היחסים של טביב עם אלי גוטמן, אמר הראל: "יש קטע של לחץ, וכשקצת לא טוב מחפשים את הבעיות, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. החבר'ה האלה יהיו אחד עם השני עוד הרבה זמן". בכך בעצם רומז הראל כי הוא לא חושש מאיומי הפרישה הפומביים שהשמיע טביב ביממה האחרונה. "אלי טביב לא עושה לי כאב ראש ואני לא עושה לו כאב ראש. אנחנו חלוקים בהרבה דברים, אבל אנחנו מדברים".

הראל גם הביע את אכזבתו מהעובדה שהפועל תל אביב תארח את משחקיה בליגת האלופות באיצטדיון רמת גן, ואמר על כך: "הנושא של התקשורת והחנייה הם הגורמים העיקריים שבגללם בלומפילד לא אושר. התבקשנו להקצות שני חצאי שערים לטובת התקשורת, ונטען גם שמבחינת חנייה, אין איפה לחנות. זה לא בסדר, אבל זה מה שיש. ברגע שאתה מקבל מכתב מאופ"א, אתה לא מתעסק עם זה". על ההגרלה, אמר: "מה שאני מעדיף זה לא משנה וזה לא תלוי בי. אני מדמיין את מנצ'סטר יונייטד בבלומפילד, אבל לצערנו הודיעו שנארח ברמת גן. אני תמיד מעדיף מועדונים מפוארים כמו ברצלונה".

שריקי מבין את ג'קי בן זקן

הראל התייחס גם לכוונות הרכש לקראת ליגת האלופות, ואמר: "ביום שלישי מסתיים מועד ההעברות, אז נשארו לנו בסך הכל חמישה ימים, וגם אם אתה רוצה להוציא סכומים, אתה לא יכול. אין איזה כוכב אחד שמחכה לנו כדי להגיע להפועל תל אביב. אני מאמין שנוכל בכל זאת להביא שחקן או שניים עד יום שלישי". על המשא ומתן מול עידן שריקי, הוסיף: "אנחנו היינו במשא ומתן עליו בתחילת העונה ב-30 אחוז ממה שמבקשים עליו עכשיו. לשלם מיליון דולר על שחקן בן 30 זה הרבה מאוד כסף. מנצלים את המצב שלהפועל תל אביב יש הכנסות, ומבקשים סכומים לא ריאליים".

לאחר מכן עלה לשידור שריקי, שדיבר על המשא ומתן שמנהלת הפועל תל אביב עם מ.ס. אשדוד: "שוחחתי עם ג'קי בן זקן ואני סומך עליו, הוא יודע מה לעשות שיהיה הכי טוב עבורי ועבור אשדוד, וזה תלוי במשא ומתן בין שתי הקבוצות. אני קשור בחוזה עם אשדוד ולא הולך להילחם עם אף אחד. במידה וג'קי יחליט שטוב שאלך להפועל, אעשה את זה. זה לא תלוי בי".

שריקי נשאל על ההתעניינות שהביעו בו האדומים בקיץ, שלא הובילה לשום מקום, ואמר: "הם היו יכולים לקחת אותי בקיץ בסכום הרבה יותר נמוך ממה שמדברים היום, ואני לא הבנתי למה הם לא עשו את זה. עכשיו, מטבע הדברים, יש להם תקציב הרבה יותר גבוה וג'קי בן זקן, במהלך חכם, רוצה להרוויח. במידה ואעבור להפועל תל אביב זו תהיה חוויה מסוג אחר".

איתי שכטר קיבל היום מנוחה מהצוות הרפואי של המועדון ולפי ההערכות כרגע לא נראה שהוא יוכל לשחק בשבת נגד הפועל אשקלון, כשקיים ספק גם לגבי שיתופו במשחק הנבחרת בשבוע הבא מול מלטה.

לאחר לחצים שהופעלו על שי אבוטבול להישאר בהפועל תל אביב בעקבות ההופעה המוצלחת נגד רד בול זלצבורג, הקשר העביר מסרים להפועל באר שבע שהוא מעוניין להישאר בקבוצתו ואם לא תקרה תפנית חדה, אבוטבול יישאר לפחות עד ינואר בקבוצה. בכל מקרה, לשחקן יש חוזה לעוד ארבע שנים אצל האדומים וגם אם בסופו של דבר הוא יושאל, הוא יחזור בסיום העונה להפועל תל אביב. בלי קשר, סלטיק גילתה התעניינות באיתי שכטר, אבל העסקה לא תצא לפועל בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully