וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-2012: 18 משחקים בעונת ה-NFL?

26.8.2010 / 8:43

הבעלים נפגשו על מנת לאשר את העברת השליטה בראמס לסטן קרונקי, ודנו בנושא ההגדלה. בוב קראפט: "זו סיטואציית ווין-ווין"

בעלי קבוצות ה-NFL הגיעו למסקנה שצריך להרחיב את המסגרת, וייתכן כי כבר מ-2012 נזכה לעונה בת 18 משחקים. הבעלים לוחצים על הקומישינר רוג'ר גודל להסכים למהלך, לאחר שנפגשו באטלנטה כדי לאשר את מינויו של סטן קרונקי לבעלי סט. לואיס ראמס. לקרונקי 40 אחוזי שליטה בראמס, אולם הוא לא יכול להיות כרגע בעל השליטה משום שהוא מחזיק בקבוצת ההוקי קולורדו אוואלאנש ובדנבר נאגטס. הוא יעביר את שתי הקבוצות הללו לבנו וירכוש את שאר הקבוצה ממשפחת רוזנבלום.

"זו סיטואציה של ווין-ווין", אמר בוב קראפט, בעלי ניו אינגלנד פטריוטס, על ההצעה להגדיל את מספר המשחקים. בשנים האחרונות נשמעו בליגה תלונות רבות על כך שארבעה משחקי טרום עונה הם יותר מדי ועדיף שני משחקי ליגה במקומם. אלא שהשחקנים לא מאוהבים ברעיון. "הייתי מציע להפחית את מספר משחקי טרום העונה מארבעה לשניים, אבל עדיין משאיר על 16 משחקים", אמר הטייט אנד של שיקגו דזמונד קלארק. הליינבקר של קליבלנד סקוט פוג'יטה הוסיף: "הם רוצים שתשחק יותר, ובכך תגדיל את הסיכון לפציעות, ובנוסף מבקשים שנפחית מהשכר שלנו".

ברט פארב מתרגל לחיים בלי סידני רייס במינסוטה. רייס עבר כזכור ניתוח בירך שישבית אותו לחצי עונה לפחות. "אין הרבה הבדל מבחינת הכימיה", אמר פארב, "זה חלק מהפוטבול, למרות שהיה נחמד לפתוח את העונה עם השחקנים שסיימו את העונה שעברה, אבל לא נשנה את הדרך שבה אנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully