וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר הורה: שחקנים מהמרכז ילונו בבאר שבע

26.8.2010 / 10:22

מאמן הפועל באר שבע קבע נוהל חדש לשחקנים לסופי השבוע. אבוטבול נוטה להישאר בהפועל ת"א. נאסר בספק לבני יהודה

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, הורה אתמול (רביעי) לשחקנים תושבי המרכז ללון בבאר שבע לפני האימונים המסכמים של הקבוצה. הסיבה: המאמן מעדיף לערוך אימונים ביום חמישי בערב ואת האימון המסכם בשישי בבוקר, כך ששחקנים שגרים במרכז עלולים להגיע עייפים לאימון שלפני המשחק. בהנהלת המועדון יאשרו לשחקנים ללון במלון לאונרדו בעיר, על חשבונם. אם המשחק ייערך בתחילת השבוע, הנוהל הזה יחול על ערב האימון המסכם.

שלשום התייחס קלינגר לניצחון של הקבוצה על מכבי פתח תקוה כשאמר לשחקנים: "יש עדיין מה לשפר, היו לנו דקות טובות, אני שמח שהייתם נחושים לנצח עד הרגע האחרון. זה היה חשוב מבחינה מנטלית כדי להוכיח שאתם לא מוותרים".

קשר הפועל תל אביב, שי אבוטבול, שגילה יכולת טובה במשחק האחרון של האדומים מול רד בול זלצבורג, נוטה להישאר בקבוצה שלו. במועדון ממשיכים לנהל איתו משא ומתן, כמו גם עם הקשר ליאור ז'אן, עימו אין התקדמות בשבועיים האחרונים, אך במועדון מאמינים שיוכלו לקדם את המשא ומתן איתו. קלינגר מקווה להחתים את אחד מהשניים, או שחקן אחר, עד תחילת השבוע.

דוד רביבו שלא התאמן אתמול לא ישחק נגד בני יהודה. ברנרדו ואשקונסלוס שהתאמן אתמול יפתח על הספסל. סיראז' נאסר, ששוחרר ממחנה הנבחרת הצעירה, ערך אתמול אימון חלקי והוא בספק למשחק. יוסי אלקיים יידע בימים הקרובים כמה זמן ייעדר, בתקווה שלא גמר את העונה.

ארגון האוהדים פנה אתמול לצ'רלטון ולהתאחדות לכדורגל במטרה לברר מדוע אי אפשר לדחות את המשחק, שייפתח בשעה 17:00, אך אתמול קיבלה באר שבע תשובה מההתאחדות וצ'רלטון כי אין שינוי בשעת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully