וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין אנשי מוני הראל לאלי טביב

לפי מקורב להפועל ת"א, התנהל ויכוח בסיום המשחק מול זלצבורג בטענה שטביב לקח קרדיט מוגזם. בלומפילד לא אושר

מה שקורה בהפועל תל אביב מאז ההעפלה לליגת האלופות לא ברור: מצד אחד חגיגות, מצד שני אמירות לא ברורות. אלי טביב, אחד הבעלים של הקבוצה, מדבר על פרישה אפשרית בעתיד, אך עם זאת גם סיפורים על תקרית בין ראשי הקבוצה מעלים לא מעט שאלות לגבי ההמשך.

אחת הסברות שעלתה לגבי הסיבה לדברים של טביב הייתה שמדובר בתוצאה של תקרית מילולית בסיום המשחק אתמול (שלישי) נגד רד בול זלצבורג בין טביב לאנשיו של הראל. מקורב להפועל תל אביב סיפר כי לאחר המשחק החל ויכוח בין טביב לאנשיו של מוני הראל, כשטביב טען שהקבוצה העפילה בזכותו לשלב הבתים. הדברים הללו, על פי אותו מקורב, הרגיזו את הראל ואנשיו, שבתגובה ענו לו. "הדברים של טביב הרגיזו אותי מאוד ולא יכולתי לעבור על זה לסדר היום", אמר אותו מקורב.

מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, מסר בתגובה לדברים: "אין קשר בין הדברים. החברים של מוני הראל הם גם החברים של אלי טביב. היה ויכוח שנגמר אחרי שתי דקות בלחיצת ידיים".

לאחר אותו אירוע, אמר טביב: "אני שוקל לפרוש מהכדורגל. הגעתי לפסגה מבחינתי. המטרה שלי הייתה לשמח אנשים. אני חושב ששימחתי אתמול אלפי אנשים עם העלייה לליגת האלופות. את ההחלטה אני אקבל בקרוב ואודיע על כך". למרות הדברים, בהפועל תל אביב בשלב זה לא לוקחים את דבריו של טביב ברצינות וחושבים שהסערה תעבור כלא הייתה, כשהטענה היא שטביב אמר את דבריו כדי לקבל חיזורים מצד אנשיו של הראל כדי להישאר בקבוצה ולקבל קרדיט על ההעפלה לליגת האלופות.

בנושא אחר: אחרי שאנשיה סיירו מספר פעמים בבלומפילד כדי לבחון אותו, ואף נכחו במשחק אמש, הודיעה אופ"א כצפוי שהאצטדיון ביפו לא יוכל לארח משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשמעות היא שהאדומים יארחו את משחקיהם באצטדיון רמת גן.

הפועל ת"א פנתה לאשדוד בנושא שריקי

אחרי חגיגות ההעפלה לליגת האלופות בפעם הראשונה אי פעם, בהפועל תל אביב החלו לעסוק באינטנסיביות בנושא הרכש, והיום פנו האדומים למ.ס אשדוד על מנת לבדוק את אופציית צירופו של עידן שריקי לקבוצה. כידוע, חלון ההעברות ייסגר בקרוב ועל הפועל לפעול במהירות כדי לחזק את הסגל.

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד בימים האחרונים, הוא טוטו תמוז, אך מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, לא מתלהב מהאופצייה הזו ומעדיף את שריקי. חלוץ אשדוד מסיים את חוזהו בקיץ הבא ולכן האדומים לא ששים לשלם עליו כעת, כשבעוד שנה יוכלו לקבל אותו ללא תמורה. לפיכך אחת מהאופציות שעלו הן השאלה שלו מאשדוד להפועל תל אביב, כשעסקה כזשו תעלה לאדומים הרבה פחות כסף מרכישה.

בתוך כך, בקבוצה גם מעוניינים לצרף קשר שמאלי ואחת מהאופציות שהוזכרו היא זו של סלים טועמה. למרות שאין ממש התלהבות במועדון מהגעתו, הקשר הצליח להסדיר את ענייניו ביוון ויהפוך לשחקן חופשי, ונדמה שבמקרה כזה האדומים לא יוותרו עליו.

לצד הרכש הישראלי, גוטמן עדיין מעוניין לראות מגן ימני זר. הבעלים אלי טביב ומוני הראל ייפגשו כבר היום בכדי להחליט על תקציב הרכש, והשניים אף ימריאו מחר להגרלת שלב הבתים במונאקו.

(עדכון ראשון: 19:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully