וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: רועי דיין צפוי לשוב להרכב

הדס גרינברג

25.8.2010 / 14:43

החלוץ, שכבש בהפסד לאשדוד, אמור להחליף את אושרי גיטא במשחק הקרוב. איטח ייעדר כחודש, הופמן יהיה השוער השני

בהפועל עכו נמשכות ההכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל פתח תקוה ביום שבת. הקבוצה ערכה אתמול, כהרגלה בימי שלישי, שני אימונים כאשר היום ייערך אימון ערב. המאמן אלי כהן מתכנן שינוי בודד בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד 2:1 לאשדוד. על פי התרגולים, נראה שהחלוץ רועי דיין, שכבש מול אשדוד, יפתח במקומו של אושרי גיטא. האחרון מוערך מאוד על ידי כהן ופתח עד כה במרבית משחקי ההכנה וגביע הטוטו, כמו גם במשחק הליגה. גיטא צפוי לרדת לספסל בשבת ולהמתין להזדמנות חוזרת.

הסיבה לשינוי נובעת משער של דיין בשבת ,לאחר שזה נכנס במקומו של גיטא. דיין זכה למחמאות רבות על השער והפעולה שקדמה לו. לצידו של דיין צפויים להמשיך לקבל את הקרדיט מוחמד כליבאת וג'קו ערפאת. השניים אומנם החמיצו שתי הזדמנויות מול שער ריק, אך אלי כהן מאמין בהם.

יש לציין כי על הספסל ממתינים שני הזרים: החלוץ ניקולס פלצ'וק שעדיין אינו כשיר ל-90 דקות בעקבות פציעה שעבר והבלם פידליס דימקאו שנדחק לספסל, כאשר הבלם איציק כהן מועדף על פניו במרכז ההגנה לצידו של גבע ברקאי. בקבוצה עדיין מעוניינים להתחזק בקשר אחורי כאשר רביד גזל ומהראן ראדי הם המועמדים העיקריים. בקבוצה התענינו גם בליאור ז'אן, אך לאור הסכומים הגבוהים אותם הוא דורש העניין ירד מהפרק.

השוער השני שלומי איטח עבר בדיקה והתגלה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס. איטח צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים. בר הופמן, המושאל ממכבי חיפה לקבוצת הנוער של עכו, ישמש כגיבוי לשוער הראשון, דודו גורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully