וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני רייס עבר ניתוח בירך

25.8.2010 / 13:08

צרות נוספות למינסוטה, כשהתופס הבכיר שלה ייעדר לפחות חצי עונה. דיווחים סותרים באשר לסיכומים בין ריוויס לג'טס

פרסי הארווין סובל ממיגרנות והקריירה שלו בסימן שאלה גדול, ואם לא די בכך, לברט פארב יהיה חסר העונה את הנשק הגדול ביותר שלו, סידני רייס. התופס הבכיר של מינסוטה עבר ניתוח בירך שישבית אותו לחצי עונה לפחות. "נראה לי שייקח לו לפחות שמונה שבועות להחלים לפני שבכלל יתחיל לנסות לחזור להתאמן", אמר המאמן בראד צ'ילדרס.

דיווחים שונים באשר למגעים בין דארל ריוויס לניו יורק ג'טס. ריוויס, ששובת מתחילת החודש ועדיין לא ערך אימון אחד בג'טס העונה, מנסה להגיע עם הקבוצה לסיכום על חוזה ארוך טווח, ולפי דיווחים ברשתות השונות הצדדים הגיעו להסכמה, אולם לאחר מכן הופרכו השמועות. הג'טס החתימו את הסנטר ניק מנגולד לחמש שנים על חוזה של 57 מיליון דולר והציעו לריוויס חוזה נאה, אולם לפי המקורות האמינים האחרונים, הצדדים עדיין רחוקים. עם זאת, ייתכן מאוד שבימים הקרובים תצא הודעה רשמית שמאשרת את חזרתו של מגן הפינה לקבוצה.

ה-NFL קנסה את צ'אד אוצ'וסינקו מסינסינטי על כך שצייץ בטוויטר במהלך משחק. זה קרה בהתמודדות עם פילדלפיה ב-20 באוגוסט. אוצ'וסינקו בתגובה: "זו הפעם הראשונה שטוויטר עולה לי כסף במקום שאעשה ממנו כסף".

דונובן מקנאב, הקוורטרבק של וושינגטון, נפצע בקרסולו ולא ישחק במפגש עם הג'טס ביום שישי. "אני חושב שגם אם זה היה משחק ליגה הוא לא היה עולה", אמר המאמן מייק שנאהאן, "הוא צריך זמן כדי להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully