וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פ"ת: "תהיו עירניים במצבים נייחים"

27.8.2010 / 12:00

אלישע לוי נתן דגשים לשחקניו לקראת מכבי פ"ת (17:15, ספורט2) ולא מתכנן שינויים בהרכב. זנדברג ולבקוביץ' יפתחו אצל האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מכבי חיפה:

ארבע פעמים בהיסטוריה נפגשו מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה במחזור השני, שלושה מהמפגשים נערכו בקרית אליעזר. התוצאות עבור הירוקים לא ממש מרשימות – ניצחון אחד, תיקו והפסד. המפגש האחרון מבין השלושה התקיים בספטמבר 2005, כשיניב קטן וגוסטבו בוקולי כבשו שניים מהשערים ורשמו גם בישול אחד באותו משחק.

מכבי פתח תקוה:

בשבוע שעבר הזהרנו את פרדי דוד מליאור אסולין, שפתח את העונה שעברה בסערה ונרגע. השבוע יצטרך המאמן להתרכז במשימה לא פחות קשה – מצד אחד, להזהיר את הבלמים שלו מחלוץ מכבי חיפה, ולדימיר דבאלישווילי, שכבש בשני המפגשים בהן ניצחה מכבי חיפה בעונה שעברה (0:1 באורווה, 0:2 בקרית אליעזר). מצד שני, לנצל מצבים בהתקפה – פתח תקוה לא כבשה בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

העובדה שאלישע לוי ויניב קטן התבדחו באימון השבוע, כשהם פותחים פער בריצה על יתר השחקנים, שחררה עוד קצת לחץ מהקיטור של ההדחה מהליגה האירופית, מה שהוסיף לאווירה הטובה בקבוצה מאז הניצחון על מכבי תל אביב. אולי זאת הסיבה שבגללה המאמן, כמעט כהרגלו, לא ישנה גם הפעם את ההרכב מנצח. "אהבתי את משחק הלחץ שלכם נגד מכבי", הוא הסביר באימון, "הביאו את זה למשחק הקרוב". המאמן הקרין קלטת של המשחק מול מכבי תל אביב ואמר: "ככה תשחקו, בכזאת אגרסיביות. צריכים להיות יותר עירניים במצבים נייחים. צריך להיזהר מהמתפרצות של פתח תקוה". ליאור רפאלוב שוב יפתח על הספסל וישולב במהלך המשחק. עלי עוסמאן נטש את האימון בגלל כאבים במפשעה, כשלפני המשחק הוא יעבור מבחן כשירות.

מכבי פתח תקוה:

ההפסד לבאר שבע גרם לפרדי דוד לעשות חושבים. האסיפה של יום שישי הייתה חריגה והמאמן החליט לעבור לטון תקיף. אחרי שהקרין קטעים מהמשחק מול באר שבע ותיקן את השחקנים שטעו, המאמן העיר לכל שחקן בנפרד. למגנים דנין ואוזן אמר: "הייתה בעיה עם הסגירות. אל תעלו ביחד", ליוסי אופיר: "במקום שתרים את הקרן האחרונה, מרינקוביץ' היה צריך להרים. הוא שחקן הגנה". לקבוצה בכללותה העיר: "לא שמרתם את אסולין בקרנות. בגלל שכל המשחק רצתם לחינם, לא היה לכם כוח לסגור את מליקסון". טל בן חיים ודובב גבאי ישלמו את מחיר ההפסד לבאר שבע וירדו לספסל, עומר דמארי ומיכאל זנדברג, שחוזר לקרית אליעזר, יפתחו בהרכב. זה גם מבחן ראשון העונה עבור הבלם האורוגוואי ג'ו ביזרה, שידיח מההרכב את ניצן דמארי. השוער איבן מאנצה לא כשיר למשחק (נקע שתי אצבעות) ורובי לבקוביץ', שוער האולימפית, נקרא למשימה.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אמיר אדרי

שוער המשנה הכמעט נצחי של מכבי חיפה הפך בשבועות האחרונים לקלף החזק של מכבי חיפה. בעוד חלק מהאוהדים הספיקו לשכוח את ניר דוידוביץ', השוער עומד כאן במבחן מעשי לא פשוט – ככל שהוא ימשיך להציג יכולת טובה יותר, כך בצוות המקצועי יהיו פחות טרודים לגבי חזרת דוידוביץ', ששוער פחות יציב היה גורם לו להגביר את קצב הטיפולים. אדרי היה שם בכל פעם שמכבי חיפה הייתה צריכה אותו, עכשיו הוא יצטרך להוכיח לאלישע לוי שגם כשדוידוביץ' יחזור הוא עדיין צריך לבחור.

מכבי פתח תקוה: מיכאל זנדברג

מעבר לעניין שמעוררת חזרתו לקרית אליעזר, מיכאל זנדברג לא יכול להתעלם מכך שיש לו עוד מה להוכיח. בעונה האחרונה הוא לא כבש אפילו שער ליגה אחד בשכונה למרות הקרדיט העצום שקיבל ועושה רושם שהוא הגיע לשלב האחרון בקריירה - שחקן מנוסה שמחפש מעט שקט והנאה מכדורגל. במכבי פתח תקוה ישנה מסורת שהולכת ומתפתחת – שחקנים מהסוג הזה יכולים או לפרוח או לגמור את הקריירה כאחד. מה אתם אומרים?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: אמיר אדרי; עלי עוסמאן (אייל משומר), שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, אדריאן סילבה, מוחמד גדיר, יניב קטן, אייל גולסה; ולדימיר דבאלישווילי.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, אלירן דנין; יוסי אופיר, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה, מיכאל זנדברג; עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully