וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל עכו: להשתחרר מהלחץ

אלי כהן מחפש ניצחון בכורה וביקש משחקניו ללחוץ מהפתיחה. המארחים טרודים מבעיות במרכז ההגנה. אמאמו פגוע ויסופסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל פתח תקוה:

המאזן הכללי בין הקבוצות (10 מפגשים, ארבעה ניצחונות לפתח תקוה, שלוש תוצאות תיקו, שלושה ניצחונות לעכו), לא מצביע על מגמה. פתח תקוה לא ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וניצחונה האחרון בביתה על עכו הושג בנובמבר 2007. ואולי זה יעזור? מלבד גיא צרפתי, אין שחקן בסגל הקיים שכבש שער מול היריבה הנוקשה.

הפועל עכו:

בעונה שעברה פגשה עכו את הפועל פתח תקוה שלוש פעמים ובאף אחד מהם לא הפסידה. זה התחיל בשתי תוצאות תיקו (1:1 ו-0:0), כאשר המפגש האחרון בין השתיים היה במסגרת הפליאוף התחתון אז ניצחה עכו 1:2 באורווה משערים של אבודו אוקוצ'ה (שכרגע פצוע) והבלם איציק כהן שיפתח במרכז ההגנה. בעונה שעברה, אז אימן אלי כהן את רעננה, הוא חיכה לא פחות משמונה מחזורים כדי להשיג ניצחון ראשון, אבל כשהוא כבר הגיע במחזור השמיני, זה קרה מול לא אחרת מאשר יריבתו מחר (1:2).

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

לא ברור מדוע, אבל בהפועל פתח תקוה חושבים שמצאו את האשם העיקרי בהפסד להפועל אשקלון – השוער וויליאם אמאמו. שחקנים טוענים שהוא האחרון שצריך לבוא אליו בטענות ואולי בגלל זה הדבר יצר מתיחות מסוימת באימון המסכם. השוער הגנאי סיפר כי הוא חש שנטפלים אליו, בפתח תקוה מרגישים שהוא מזלזל, אבל אף אחד לא בחר לערוך שיחה בנושא. "לא נלחמתם נגד אשקלון", אמר מחפוד לשחקנים, "אין קשר בין הקבוצה שחזרה מהמחנה למה שראיתי על המגרש". הבלם גל כהן יעלה כנראה עם זריקה כדי לכפר על חוסר הניסיון של עדי מחפוד. ויש גם אלטרנטיבה: אם לפני המשחק השחקן יודיע כי הוא לא מסוגל לשחק, עמנואל מתיאס יחזור לעמדת הבלם ואיאד חטובה יפתח כמגן. "עד שהמאמן לא ימצא בלם, הבעיות לא יפתרו", חושב שחקן בקבוצה. אה, ויש גם תלבושת חדשה משנות ה-60'. זה מה שיעזור? אולי.

הפועל עכו:

כל השבוע החמיא אלי כהן לשחקניו על היכולת שהציגו בהפסד לאשדוד (2:1): "אסור לכם לתת פור לקבוצות. אתם פותחים לא טוב ורק אז מתחילים לשחק", אמר שחקניו באימון המסכם והוסיף: "אנחנו צריכים לפתוח בלחץ כי הפועל פתח תקוה קבוצה טקטית וצריך כמה שיותר למנוע ממנה להחזיק בכדור". המאמן ביקש משחקניו לתת תשומת לב מיוחדת על גיא דיין, ג'ונתן אסוס וג'וניור ויסה. רועי דיין, שנכנס כמחליף במחצית השנייה וכבש את השער המצמק בשבוע שעבר, צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח במקומו של אושרי גיטא.

יעמוד למבחן

הפועל פתח תקוה: אוהד קדוסי

אלונה ברקת קנתה לפני שנתיים את החלוץ הזה בסכומי עתק, אבל החליטה לשחרר אותו ללא פיצוי הוגן להפועל פתח תקוה ולא הלכה לרב בגלל שהשידוך לא הצליח. המעבר של קדוסי לפתח תקוה הוא מורכב יותר ממה שחושבים – השחקן נמצא במגמת ירידה בשנתיים האחרונות, וכשנדמה היה שהטיפול של מחפוד במחנה בהונגריה הצליח, החלו המשחקים הרשמיים והוא שוב החל לצלוע. זה בדיוק הזמן של קדוסי, בן טיפוחם של הלוזונים, להוכיח מה הוא שווה. כי בעונה הבאה כבר לא יהיה לו צ'אנס.

הפועל עכו: רועי דיין

בשבוע שעבר כבש דיין שער מרהיב שאמנם רק צימק את ההפסד לאשדוד, אבל הספיק לאלי כהן כדי להכניס אותו להרכב הפותח. החלוץ, שעבר בין היתר במכבי והפועל תל אביב, והיה על סף עזיבה לחו"ל בקיץ האחרון, יקבל הזדמנות בהרכב ויצטרך להוכיח שהגול בשבוע שעבר לא היה מקרי וכי יש על מי לסמוך בחלק ההתקפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן (איאד חוטבא), עמירן שקלים; ג'ונתן אסוס, ישראל זגורי, גיא דיין, ג'וניור ויסה; אוהד קדוסי, דודו ביטון.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, גבע ברקאי, איציק כהן, שמעון הרוש, ליעד אלמליח, איברהים אבדול ראזאק, בן בנימין, מוחמד כליבאת, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully