וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "ככה אי אפשר להמשיך"

25.8.2010 / 12:31

שחקנים מודאגים מהפציעות בהגנה. גל כהן נטש את האימון, מתיאס לא מסוגל להתאמן. אלי מחפוד מחפש שחקן הגנה

בלם הפועל פתח תקוה גל כהן ערך הבוקר (רביעי) אימון חלקי לראשונה מאז הפציעה, מה שגרם לרגיעה מסוימת בצוות המקצועי של הקבוצה, אלא שבמהלך האימון נטש השחקן את האימון וגרם לבהלה.

"בפעם הראשונה שנגעתי בכדור כאב לי, כנראה שהרופא צודק והפציעה יותר קשה משחשבתי. יש דברים שלא בשליטתי", אמר היום כהן. ואם זה לא מספיק, המגן הימני עמנואל מתיאס ערך גם היום אימון קל ולא ברור האם יהיה כשיר למשחק. "רק מחר נדע מי כשיר ומי לא, נקווה לבשורות טובות", אמר מחפוד, שיערוך מחר אימון באצטדיון רמת גן. "בקצב הזה כל פציעה תעמיד את הקבוצה בסכנה, ככה אי אפשר להמשיך", אמר שחקן בקבוצה. "נהיה חייבים להביא חיזוק, מגן שמאלי או בלם. לפי הסגל הנוכחי, אפשר להיות רגועים רק כששחקן התקפה נפצע וזו בעיה".

המגן השמאלי של קבוצת קורטרייק הבלגית, הסרבי מלאדן לזארביץ' (1.86, 26), הוצע לקבוצה. מחפוד מחפש מגן שמאלי או בלם שיוכל לשחק גם בקישור האחורי. החיפושים נובעים מהעובדה שמלבד גל כהן ודניאל אדו לקבוצה אין בלם בכיר נוסף, מה שיצר בעיה במשחק האחרון באשקלון, כשמחפוד נאלץ לתת הזדמנות לבלם הצעיר עדי מחפוד.

העובדה שחמודי בריק שוחרר, בנוסף לעובדה שעמירן שקלים אינו מגלה יכולת טובה עד עכשיו, עשויה להביא את מחפוד להחלטה לצרף מגן. גם ממתיאס לא נחסכה ביקורת ואם הוא לא יגלה שיפור עד חודש ינואר, מחפוד ישקול לשחררו.

לאחר ששוחח אתמול עם מחפוד, החלוץ שלומי אזולאי, שהיה מלך שערי קבוצת הנוער של מכבי חיפה בעונה החולפת, הצטרף לאימונים ועשוי לחתום. אזולאי מסוגל לשחק במספר עמדות, כולל מתחת לחלוץ. מחפוד שוקל להחתים גם את הבלם אורי פסו, שמתאמן בשבוע האחרון עם הקבוצה. מהאימון היום נעדר הקשר ישראל זגורי, ששוהה במחנה הנבחרת האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully