וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי נתניה: רק לרדת אל הקרקע

אחרי הניצחון על בית"ר, עטר, שאמור לפתוח עם הרכב זהה, ינסה לחזור עם 3 נקודות גם מסכנין, שהביאה קשר ברזילאי למבחנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בני סכנין

חיים לוי יפגוש לראשונה בליגת העל את קבוצת נעוריו, בה גם אימן את הנוער בשנת 2005, אך פוטר לפני תום העונה. לוי כבר פגש את נתניה בליגה הלאומית, בשנת 2004, אז כמאמן הפועל עכו. גם אז עמד על הקווים של נתניה ראובן עטר, שדהר עם הקבוצה לעבר ליגת העל, אך הובס 3:0, ניצחון שכמעט והרס לנתניה את תוכניות העלייה. נקודה נוספת שלא עומדת לטובת המארחת מחר: בסך הכל, סכנין ניצחה את נתניה רק פעם אחת ב-10 המשחקים האחרונים ביניהן בכל המסגרות.

מכבי נתניה

גם ב-2007 נפגשו שתי הקבוצות במהלך חודש הרמאדן, אז היה זה במחזור השלישי שנפל גם על מוצאי ראש השנה. הרעב של סכנין גבר על העמסת הפחמימות של שחקני נתניה וסכנין ניצחה בקופסה 1:2 משערים של יא יא פטי ומאור בוזגלו, כשדדי בן דיין רק צימק סמוך לסיום. נתניה הפסידה לסכנין רק פעם אחת בחוץ,, בנובמבר 2003, וגם אז זה לא היה ממש בסכנין, אלא בעילוט.

מפתחות והכנות

בני סכנין

לאורך כל השבוע בסכנין ניסו לשכוח את ההפסד בקרית שמונה והנהלה יחד עם הצוות המקצועי עודדו את השחקנים לקראת המשחק מחר מול הנתניה. אתמול הקבוצה קיימה ארוחה חגיגית לשבירת צום הרמאדן אליה הגיעו גם השחקנים היהודים. במועדון הדגישו כי סכנין ממשיכה לשמור על דוגמא לדו קיום. הקפטן מאיר כהן אמר אתמול בארוחה: "אני נמצא כל הרבה שנים בקבוצה וסכנין תמיד הייתה מקום שמוכיח אחדות ואחווה. מבחינתנו הליגה מתחילה מול נתניה. שמנו מאחור את הפסד בקרית שמונה". למרות ההפסד, לוי לא מתכנן שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בשבוע שעבר. מרקיניוס מיירלס, קשר אחורי ברזילאי (25, 1.86 מ'), יתחיל להיבחן בשורות הקבוצה בימים הקרובים.

מכבי נתניה

ביום ראשון יגיע להיבחן בנתניה הבלם הצרפתי-מרוקאי קארים אל מורבה בן ה-23, ששיחק בנבחרת הנערים הצרפתית ונחשב בעבר להבטחה גדולה. אלא שב-2008 קרע את הרצועות בברכו ומאז שיחק רק חמש פעמים בשנתיים האחרונות ובקיץ סיים את חוזהו ושוחרר מנאנט הצרפתית. הבלם יגיע להיבחן בנתניה, אך בעקבות עברו הרפואי והחלודה הרבה שצבר בשנתיים האחרונות, במועדון לא יחתימו אותו לפני מבחנים ארוכים יחסית. בינתיים ממשיך להיבחן בקבוצה הארגנטינאי מריאנו קפוראלה, שמותיר רושם בינוני.

בנתניה ינסו לארגן משחק אימון בשבוע הקרוב על מנת לבחון את צמד הבלמים. עטר, שימשיך עם אותו הרכב שהביס את בית"ר ירושלים, דאג להוריד את שחקניו הצעירים לקרקע והבהיר להם כי על אף שהוכיחו עצמם בשבוע שעבר, יצטרכו לעשות זאת מחדש גם השבוע. "כבר מהקיץ אמרתי לכם שלמרות שאתם צעירים, התלכיד בינינו והכישרון שלכם יביא אותנו למקומות טובים, אבל זה מצריך לעבוד קשה כל יום מחדש", הסביר המאמן לשחקניו.

יעמדו למבחן

בני סכנין: אחמד קאסום

אם סכנין רוצה אכן לפתוח מחדש את הליגה כמו שצריך, היא חייבת את אחמד קאסום באותו כושר הבקעה שהיה בסיום העונה שעברה כאשר הקבוצה לא הפסיקה לנצח. כשהקבוצה טובה, קאסום מצוין, כשהיא לא מצליחה, הוא נעלם.

מכבי נתניה: מאור אסור

הקשר המוכשר, שחגג את יום הולדתו ה-23 השבוע לצד מחמאות רבות על היכולת הפנסטסטית מול בית"ר ירושלים, יצטרך להוכיח כי לא מדובר באפיזודה חולפת. אסור נחשב במהלך כל שנותיו במחלקת הנוער של הפועל תל אביב להבטחה גדולה, אך לא הצליח לממש אותה. בשבוע שעבר הוא הוכיח מדוע בנו עליו כל כך בבית האדום. השבוע, והעונה בכלל, יצטרך להוכיח כי הוא ראוי לחזור לאדומים כשחקן הרכב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יאיא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, מאור אסור, דלה ימפולסקי, קובי דג'אני, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully