וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנועים קדימה

יובל קליין

25.8.2010 / 11:23

יובל קליין חובט לסייקל עם שבוע אדיר של עומאר אינפנטה, הפגזות של חוזה באוטיסטה ויכולת אדירה של אוואן לונגוריה

סינגל: עומאר אינפנטה

מאמן אטלנטה בובי קוקס אמר שהוא מעולם ראה יד של אאוטפילדר כמו היד של אינפנטה. אינפנטה לא בדיוק אאוטפילדר, הוא פשוט הכלבויניק המושלם של הליגה. עד כה במהלך הקריירה, הוא שיחק בכל עמדה אפשרית במדי הטייגרס והברייבס.

במשחק מול שיקגו קאבס, חבט אינפנטה לשני הומרים בריגלי פילד ורשם סך הכל ארבעה ריביז. אבל שלא תתרשמו שמדובר פה בנס של יום אחד – אינפנטה הוא חלק חשוב מהעונה הטובה של הברייבס. הוא חובט ל-34.9 אחוזי חבטה והכניס 35 רצים כבר הביתה.

דאבל: אוואן לונגוריה

איזה שבוע מצוין לאנשים שבחרו את אוואן לנגוריה בפנטזי דראפט. שחקן הבסיס השלישי של טמפה ביי רשם שלושה הומרים, הכניס 11 ריביז ועזר לטמפה למחוק את הפער מהיאנקיז.

שתי הקבוצות שוות, כשטמפה ביי נכנסת לסוף השבוע לסדרה חשובה ביותר בטרופיקנה מול בוסטון. הסדרה הזו חשובה יותר, אמנם, לרד סוקס, אבל אם לונגוריה ישחק כמו הלילה (חבט לדאבל והומראן), לגרביים הפצועים לא יהיה הרבה סיכוי.

טריפל: חיימה גרסיה

הרוקי שהגיע משום מקום השאיר את ההתקפה של סן פרנסיסקו על האפס. פאט ברל, חוזה גיין וגם הסנסציה באסטר פוזי לא הצליחו לחבוט על הפאסט בול של גרסיה.

גרסיה הגיש את כל המשחק בניצחון של הקרדינלס 0:9. הוא הג'וקר של טוני לה-רוסה, עם ERA של 2.42 ומאזן 6:11. סט. לואיס עדיין מתקשה לשמור על הקצב של הרדס ונמצאת במרחק שלושה משחקים מסינסי, שרשמה כבר שני הפסדים רצופים לג'איינטס. אלה, מצידם, התאוששו מההפצצה של גרסיה.

הומראן: חוזה באוטיסטה

40 הומרים, 24 יותר מהשיא שלו ב-2006, שישה יותר מאלברט פוחולס ושבע יותר ממיגל קבררה ואדם דאן. חוזה באוטיסטה הוא השחקן השלישי בהיסטוריה של הבלו-ג'ייז שהופך לראשון בליגה לחבוט ל-40 הומרים. את ההישג הוא רשם שלשום, ששני הומרים שלו נגד היאנקיז העניקו לבלו ג'ייז ניצחון 2:3.

המספרים המדהימים של באוטיסטה מעלים את השאלה לגבי אמינותו, ובאינטרנט כבר מתחילות לרוץ שמועות. לאוהדי הבלו-ג'ייז זה לא ממש משנה, הם נהנים לראות את המפציץ שמצליח לסחוב את הקבוצה מטורונטו למאזן חיובי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

השקית החומה: פינלה בהיכל התהילה?

נראה לי שהוויכוח מהימים האחרונים לגבי השאלה האם מגיע לפינלה להיות בקופרסטאון קצת מגוחך. אין כאן שום ספק, למאמן הוותיק, שפרש ביום ראשון בדמעות משיקגו בגלל סיבות משפחתיות, יש את כל הסיבות להיות מאותה רשימה מובחרת.

פינלה לא השיג מספיק טיעונים כשחקן, אבל כמאמן הוא בנה והוביל קבוצות להצלחה, אם זו האליפות עם סינסינטי הנהדרת של 1990, אם זה בכך שהיה המאמן היחידי שלקח את סיאטל לפלייאוף (ואף הציב אותה ברשימת שיאי הליגה, עם 116 ניצחונות בעונה אחת), או אם זה שתי אליפויות ה-NL מרכז עם הקאבס. המאזן של פינלה מציב אותו במקום ה-14 ברשימת המאמנים המצליחים. תשעה מתוכם כבר מחכים ל"סוויט לו" בקופרסטאון.

המספר הנוסף

רוי אוסוולט נכנס כאאוטפילדר במשחק המרתון של פיליז מול קבוצתו לשעבר, יוסטון. הוא המגיש השני העונה שמצליח לרשום אאוט כשחקן שדה.

הכמעט נו-נו של מגישי הרינג'רס החזיק 8.2 אינינגים, עד שהגיע ג'ו מאוור ממינסוטה ושבר אותו. זה היה המשחק השני השנה שג'ים ג'ויס שופט שקבוצה מאבדת נו-היטר/פרפקט ב-8.2 אינינגים. בראשון, כזכור, הוא פסל את הפרפקטו של ארמנדו גלראגה על האאוט האחרון.

רק שני שחקנים השנה הצליחו לרשום יותר מ-20 הומרים ו-20 גניבות בסיס - קרלוס גונזאלס מהרוקיז וכריס יאנג מאריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully