וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי מנסה לתפור לכדיר תיק"

25.8.2010 / 9:32

מקורביו של הפורוורד זעמו על האפשרות שייחתך בעקבות הבדיקות: "יש תחושה שהם מנסים לפנות מקום לליאור אליהו"

פחות משבוע אחרי שהתבשרה על ההתמוטטות של מיקאיל טורנס, ייתכן שמכבי תל אביב תיאלץ לשחרר שחקן נוסף לאחר שאלישי כדיר נכשל בבדיקות הרפואיות המקיפות שערכו לו במועדון. בסגנית האלופה, שחששה ממצב ברכיו של הפורוורד שהצטרף מהפועל גלבוע/גליל עליון ושוחרר ממשחקי נבחרת ישראל בשל הכאבים מהם הוא סובל, שוקלים כעת לחתוך את כדיר במידה ויתברר כי אינו כשיר לחלוטין. בקבוצה חוששים כי מדובר בפציעה כרונית, שתחמיר במהלך העונה, ולכן כדיר יופנה לבדיקות נוספות.

בבדיקות שעבר כדיר, שמתאמן בימים האחרונים בנפרד עם מאמן הכושר אבי קובלסקי, התגלתה בעיה מסוימת בברכו, וגורם בקבוצה אמר הבוקר: "החוזה שלו איתנו מותנה בבדיקות הרפואיות. צריך לבדוק הלאה ולראות מה חומרת התוצאות". ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "כדיר נמצא בהשגחה רפואית שלנו ועורך אימונים עם מאמן הכושר אבי קובלסקי".

כזכור, אמר בשבוע שעבר גורם בעולם הכדורסל: "אם מכבי שולחים אותו לבדיקות. המשמעות היא שאם הוא לא יעבור אותן, עלולות להיות לכך השלכות נרחבות החל מפתיחת המו"מ מחדש ועד לביטול החוזה". כדיר נמצא בקשר הדוק עם עודד קטש ועוזרו בהפועל ירושלים דרור כהן, אבל עד כה לא התבצעה פנייה רשמית מירושלים בעניינו.

בסביבתו של השחקן זעמו על ההתפתחויות וטענו: "מכבי מנסה לתפור לכדיר תיק. יש תחושה שהם מנסים לפנות מקום בסגל לליאור אליהו". מקורביו של הפורוורד הוסיפו שכבר לאחר שחתם על חוזהו בקבוצה לפני כחודשיים הוא נשלח לבדיקות מקיפות שלא גילו ממצאים חריגים, ולכן חוזהו כבר נכנס לתוקף".

במכבי תל אביב סירבו להגיב לטענות של מקורביו של כדיר.

עדכון אחרון: 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully