וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תבחן בלם ומגן שמאלי

24.8.2010 / 17:44

מלמיליאן ביקש חיזוק להגנה, סמירנוב הלטבי ונוג'יזי טובו יגיעו למבחנים. סטיבן כהן יתורגל בהרכב לקראת מכבי ת"א

בעקבות בקשתו של אורי מלמיליאן עוד לפני משחק ההפסד 4:1 למכבי נתניה, בבית"ר ירושלים בוחנים את האפשרות לצרף בלם ומגן שמאלי זולים שישלימו את הסגל. מחר (רביעי) צפויים להתחיל להתאמן בקבוצה שני שחקנים. הראשון הוא הבלם ויטלי סמירנוב הלטבי, המתנשא לגובה של 1.87 מטר והשתייך לנבחרת הצעירה של לטביה. בנוסף אליו, נוג'יזי טובו, מגן הפועל בת ים בעונה שעברה צפוי גם הוא להיבחן בימים הקרובים כאשר לקראת הפגרה צפויים להגיע עוד מספר שחקנים זרים זולים שייבחנו ותישקל אופציית החתמתם.

אבי ריקן סיפר לשחקנים בקבוצה כי למרות שהפציעה ממנה הוא סובל דורשת מנוחה, הוא יעשה מאמצים גדולים על מנת להיות כשיר לשבת ולעמוד לרשותו של אורי מלמיליאן. בשלב זה לא ברור אם אבירם ברוכיאן יפתח בהרכב או שימשיך בקצב ההחלמה המסודר שלו ויעלה מהספסל. סטיבן כהן צפוי להיות מתורגל השבוע עם ההרכב הראשון ובמידה ומלמיליאן יהיה מרוצה ממנו, ברוכיאן ימתין על הספסל וישתלב במהלך המשחק.

שינוי נוסף שמלמיליאן חושב עליו הוא שיבוצו של טוטו תמוז בחוד ההתקפה, ייתכן אף שעל חשבון סרג' איילי שאיכזב בנתניה. אורי מלמיליאן קיבל שיחות חיזוק מאוהדים רבים בימים האחרונים שהתלוננו על האפאטיות של השחקנים ועל העובדה כי שחקנים לא איכפת להם מהמועדון ולכולם ענה: "כל עוד אני פה לא יהיו שחקנים שלא יתנו את התחת ויילחמו עבור החולצה והמועדון, את זה אני מבטיח לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully