וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללוזון אסור להתערב, שחקנים שומעים אותו"

24.8.2010 / 15:07

גורם בהפועל באר שבע ביקר את יו"ר ההתאחדות, שהתערב מהיציע במשחק מול מכבי פ"ת: "זה צריך להדליק נורה אדומה"

בהפועל באר שבע ביקרו הבוקר (שלישי) את התנהלותו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ביציע בוינטר במהלך המשחק מול קבוצתו לשעבר, מכבי פתח תקוה אמש. לטענת גורמים בקבוצה, ההערות של לוזון במהלך המחצית השנייה אינן לגיטימיות. "אסור שיו"ר ההתאחדות יתערב", אמרו הבוקר בבאר שבע. "חלק מהשחקנים סיפר ששמע את הצעקות שלו. המעשים האלה אינם לגיטימיים וצריכים להדליק נורה אדומה". כזכור, במהלך המחצית השניה צעק לוזון לעברו של מורד מגמאדוב למסור את הכדור לדני פרדה. מאוחר יותר הוא העיר שבאר שבע מבזבזת זמן לפני כדור קרן שניגש לבעוט הקשר דוד רביבו. לאחר מכן צעק לעברו של עמוס לוזון והשחקנים. מספר אוהדים של פתח תקוה התעמתו בסיום המשחק עם ליאור אסולין. האוהדים קיללו את החלוץ ששיחק בקבוצה לפני שנתיים והוא ענה להם בתנועת זלזול. "מדובר בילדים בני 16, אין לי כוונה להתייחס אליהם", הגיב החלוץ.

בפתח תקוה שוררת אוירה קשה לאחר ההפסד. גורם בקבוצה אמר אתמול: "השער שספגנו בתוספת הזמן לא חשוב, הבעיה מתחילה ונגמרת בצורה שבה שיחקנו". במועדון גינו את קריאות קומץ האוהדים נגד פרדי דוד, שזוכה לתמיכה רחבה מהנהלת הקבוצה. במהלך המחצית דוד כעס על סבסטיאן סנסוני, כשהשניים ניהלו שיחה מחוץ לחדר ההלבשה. הקשר אמר לחבריו לאחר המשחק: "מה רוצים ממני? שיחקתי עם חצי אוזן בשביל הקבוצה". כזכור, חלק מאוזנו של השחקן נתלשה במהלך משחק והיא נתפרה לאחר טיפול ממושך בבית החולים. מחר צפויה הקבוצה לערוך שני אימונים, במהלך אמורה להתקיים אסיפה קשה, בה ינזפו השחקנים על יכולתם.

השוער איבן מאנצה, שספג אתמול מכה באצבעותיו, נבדק. ההערכה הראשונית היא שיהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה. עומר דמארי, שעוד לפני המשחק היה ברור שלא יטול בו חלק, אמור לחזור לחוד ההתקפה. טל בן חיים או דובב גבאי יירדו לטובתו לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully