וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "אם ניעצר באשדוד רן כבר יתהפך עלינו"

הדס גרינברג

24.8.2010 / 13:15

בעולה החדשה מקפידים להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי הניצחון במחזור הפתיחה. המאמן: "זה רק מחזור ראשון"

שחקני קריית שמונה שבו היום (שלישי) לאימונים לאחר יום החופש שקיבלו אתמול וערכו אימון בוקר שהיווה את ההכנה הראשונה למפגש מול מ.ס אשדוד ביום שבת. בקבוצה שוררת אווירה טובה במיוחד לאחר הניצחון על סכנין במחזור הפתיחה (0:2) ובן שמעון הבהיר היום לשחקניו שהוא סומך עליהם להשאיר מאחור את השמחה ולהתרכז באשדוד: "אני לא חושב שצריך להוריד מישהו מכם לקרקע, כי זה היה רק מחזור ראשון". שחקן בקבוצה הוסיף ואמר "עם כל הכבוד לשמחה בקבוצה בעקבות הניצחון שלנו על סכנין, אם יהיה לנו משחק לא טוב באשדוד רן כבר יתהפך עלינו".

המגן אלעד גבאי, שנפצע לפני כשבוע וסובל משבר בכף הרגל, ממשיך בתהליך השיקום. גבאי צפוי להוריד את הגבס מרגלו בעוד כשבוע ולהתחיל טיפול פיזיותרפיה. ההערכה היא כי המגן ישוב בעוד כחודש לכשירות מלאה.

גבאי התייחס היום למצבו ואמר לוואלה! ספורט: "ההתמודדות לא פשוטה. כל שחקן מחכה ומצפה לפתוח את העונה אחרי הכנה ארוכה וקשה וכשמגיעה פציעה רגע לפני זה מאכזב, אבל אני לוקח הכל בפרופורציות ומאמין שהכל לטובה ובעזרת השם אני אחזור מהר ומחוזק יותר, במיוחד עם התמיכה שנותנים לי בצוות המקצועי שעוזר לי מאוד".

על הצפייה מהיציע בניצחון קבוצתו בשבת אמר גבאי: "הייתי שמח לראות את הקבוצה כקבוצה, גם בצד החברתי וגם בצד המקצועי. השארנו את שלוש הנקודות בבית, אני מאוד מקווה שתהיה לזה המשכיות, ואני מחכה כבר לחזור ולהיות שותף בהצלחה הקבוצתית".

ביום שישי לאחר האימון המסכם תצא הקבוצה למלון במרכז הארץ שם תשהה ותערוך את ההכנות האחרונות למפגש בעיר הנמל הדרומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully