וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "משחקים מהסוג הזה מרימים אותנו"

24.8.2010 / 12:42

אלישע לוי דירבן את שחקניו: "לא מוכן לוותר על אגרסיביות ולחימה" . שחקן: "כל הקיץ דיברו על גולדהאר. הוכח שכסף לא קובע"

במכבי חיפה ממשיכים להתאושש בהדרגה מההדחה מהליגה האירופית והבוקר (שלישי) ערכה הקבוצה אימון ראשון מאז הניצחון שלשלום על מכבי תל אביב בבלומפילד (0:1). מוחמד גדיר, עידן ורד וטאלב טוואטחה, שזומנו לנבחרת האולימפית, ייעדרו גם מהאימון מחר. בשבוע הבא ייעדר חלק גדול מהסגל משום ששחקני שתי הנבחרות הבכירות יתכנסו למחנה האימונים לקראת המשחקים הרשמיים ביום חמישי, נגד מלטה ושבדיה.

"כל הקיץ דיברו על השינוי שעברה מכבי תל אביב וכמה כסף גולדהאר השקיע. במשחק האחרון הוכח שכסף לא מבטיח שום דבר", אמר הבוקר שחקן בקבוצה בהתייחס לניצחון בבלומפילד.

החלוץ שלומי אזולאי, שחתם שלשום לחמש עונות בקבוצה, שוחח עם המאמן אלישע לוי לפני שהחל להתאמן בקבוצה. לאזולאי נאמר כי חובת ההוכחה מוטלת עליו ובהתאם לכך ישתלב העונה בקבוצה. חיפה תסייע לאזולאי להיקלט מחדש בצה"ל. המגן אייל משומר ערך אימון מלא. הכוויה ברגלו עדיין לא נעלמה, אבל הוא כשיר להתאמן.

אלישע לוי כינס את השחקנים לפני האימון ואמר להם: "משחקים מהסוג הזה מרימים אותנו, אנחנו צריכים לשמור על זה. אני מדבר על הדרך שבה שיחקו, אגרסיביות, נחישות ולחימה. אני לא מוכן לוותר לכם על הדברים הללו, זה מה שהביא את הניצחון. אני רוצה לברך את שלומי אזולאי, אני מבקש שתעזרו לו להתאקלם".

הקשר עידן ורד ממשיך להתאמן כרגיל ונראה כי בשבועות הקרובים אלישע לוי יעמוד למבחן משמעותי, כשיצטרך לספסל חלק משחקני הקישור הבכירים שלו. ליאור רפאלוב, אייל גולסה, עידן ורד ומוחמד גדיר ימשיכו להתחרות על שתי עמדות. לאור היכולת הטובה שגילה ליאור רפאלוב כשנכנס למשחק מול מכבי תל אביב, נראה כי הוא וגדיר הם אלה שיפתחו במשחק הקרוב. בחיפה שוחחו לפני מספר ימים עם סוכנו של משומר, חנן שפגט, והצדדים אמורים להיפגש בקרוב בנוגע לעתידו של המגן, שצפוי להאריך העונה את חוזהו במועדון.

אתר האוהדים של הקבוצה "מכבי חיפה אונליין" חגג הבוקר 12 שנים. האתר הוא אחד הוותיקים בישראל, ומלווה את הירוקים במסירות. "סיימנו את 12 השנים הראשונות של האתר הזה, שנים של עשייה וגידול דור שלם של אוהדים", נכתב באתר, "הכי הרבה אוהדים בארץ והאוהדים הכי טובים בארץ, שיודעים להעביר מסר בלי אלימות אבל עם המון אופי. ככה גם הקבוצה שלנו נראתה ביום ראשון על הדשא. הקרדיט כולו שלכם. אנחנו רק מתחילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully